27 תשובות
את מעלפת ברמות אני בטוחה ושתדעי שבנים מפחדים מאוד להתחיל עם בחורות יפות
שואל השאלה:
תודה מהממת
תודה מהממת
אנונימית
אם את חושבת שאת יוצאת עם החברות הכי מכוערות שלך ומתחילים איתם ולא איתך אז אולי לעשות חושבים עם עצמך ולקבל על עצמך קצת מודעות עצמית כי אולי את המכוערת מבניכם ?
הם מפחדים שאולי תסרבי
והם מפחדים מלא
אבל זה ממש לא אומר שאת לא הטעם שלהם
והם מפחדים מלא
אבל זה ממש לא אומר שאת לא הטעם שלהם
ככה יצא
מזה לא בקטע רע זה מגעיל רצח שאת רושמת את זה אולי הן לא מכוערות כל כך כמו שאת חושבת??
בדרך כלל בנים מפחדים להתחיל עם בנות מאוד יפות
אנחנו בדרך כלל חושבים שבטוח יש לה חבר או מי היא שתשים עליי הממוצע.
חוץ מזה, זה אפילו לא הגיוני שאין אף אחד שאת הטעם שלו, יש יותר מידיי בחורים בארץ כדי שזה יקרה.
אנחנו בדרך כלל חושבים שבטוח יש לה חבר או מי היא שתשים עליי הממוצע.
חוץ מזה, זה אפילו לא הגיוני שאין אף אחד שאת הטעם שלו, יש יותר מידיי בחורים בארץ כדי שזה יקרה.
את כן
גם אם עכשיו לא מתישהוא את תיהי
גם אם את יוצאת אם החברות שפחות יפות ואיתם מתחילים זה יכול להיות משתי סיבות
או שהם מרגישים מאויימים כי את יפה אז הם מפחדים להתחיל איתך
אופציה שנייה שהם יותר קלילות בהתנהגות ואת משדרת יותר כאילו מאיימת כזה
גם אם עכשיו לא מתישהוא את תיהי
גם אם את יוצאת אם החברות שפחות יפות ואיתם מתחילים זה יכול להיות משתי סיבות
או שהם מרגישים מאויימים כי את יפה אז הם מפחדים להתחיל איתך
אופציה שנייה שהם יותר קלילות בהתנהגות ואת משדרת יותר כאילו מאיימת כזה
שואל השאלה:
לתשובה השלישית זה מה שאני מתחילה לחשוב באמת אבל באמת שיש לי מודעות ואני יודעת שאני לא 10/10 ולא הכי יפה אבל כן יש לי חברות שאני יותר יפה מהן (לא בקטע לי בסרט) וגם לא כי אני נראית ככ טוב כי פשוט הן לא נראות טוב בכלל (רק במראה החיצוני לא בקטע רע) ויש לי גם חברות שיותר יפות ממני הקטע שמתחילים גם עם המכוערות ביותר ולא איתי
לתשובה השלישית זה מה שאני מתחילה לחשוב באמת אבל באמת שיש לי מודעות ואני יודעת שאני לא 10/10 ולא הכי יפה אבל כן יש לי חברות שאני יותר יפה מהן (לא בקטע לי בסרט) וגם לא כי אני נראית ככ טוב כי פשוט הן לא נראות טוב בכלל (רק במראה החיצוני לא בקטע רע) ויש לי גם חברות שיותר יפות ממני הקטע שמתחילים גם עם המכוערות ביותר ולא איתי
אנונימית
איזה פאדחנית את שאת יורדת על חברות שלך ואומרת את זה עליהן אולי את חושבת שאת יפה אבל באופי כנראה קצת פחות
^ דיי חיים היא לא התכוונה לזה ככה דיי להיתפס על קטנות
שואל השאלה:
^^כשאני אומרת "חברות" אני מתכוונת לבנות שאני מכירה ויצאתי איתן למקומות לא חברות קרובות וזה גם לא שאמרתי את זה להן בפנים מה את מגזימה זה לצורך השאלה לא צריך לקחת ללב אני בעצמי אומרת על עצמי שאני לא נראית וואו
^^כשאני אומרת "חברות" אני מתכוונת לבנות שאני מכירה ויצאתי איתן למקומות לא חברות קרובות וזה גם לא שאמרתי את זה להן בפנים מה את מגזימה זה לצורך השאלה לא צריך לקחת ללב אני בעצמי אומרת על עצמי שאני לא נראית וואו
אנונימית
עזבי אותן סתם אוהבות להיתפס על קטנות מרגישות צדיקות לא להמציא והבינו את הכוונה שלך לפחות אני
שואל השאלה:
^מבטיחה
^מבטיחה
אנונימית
תחשבי איך אחת ה"חברות" שלך הייתה מרגישה אם היא הייתה קוראת את זה אולי אז תביני למה לא רוצים לצאת איתך
להגיד שחברות שלך מכוערות זה מגעיל,אולי את יפה מבחוץ אבל מכוערת מבפנים
כיאלו זה פשוט דוחה להגיד את זה "מכוערות"
כיאלו זה פשוט דוחה להגיד את זה "מכוערות"
אנונימית
תקשיבי אני לא מכירה אותך אבל את צריכה להבין שאת מושלמת!!!! וכנראה זה סימן ש ה' רוצה להביא לך מישהו מיוחד אל תדאגי הכל יבוא עם הזמן
סליחה אבל זה ממש לא יפה שאת קוראת לחלק מהחברות שלך מכוערות, אולי הבעיה אצלך. באופי.
אנונימית
תראי, בסופו של דבר היופי הוא לא באמת קובע, אז יכול להיות שיש להן יותר כריזמה וביטחון ממך כך שזה יוצא שהן יותר בולטות ממך.
לגבי השאלה, אני מבינה שאת לא רצית לצאת מגעילה או משהו כזה, אבל בפעם הבאה אני ממליצה לך להשתמש במילים אחרות שהן לא ממש יוצאות על החברות שלך, כי זה לא יצא יפה מצידך.
לגבי השאלה, אני מבינה שאת לא רצית לצאת מגעילה או משהו כזה, אבל בפעם הבאה אני ממליצה לך להשתמש במילים אחרות שהן לא ממש יוצאות על החברות שלך, כי זה לא יצא יפה מצידך.
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל מה את רוצה שאני אשקר? זה לא חברות קרובות וגם ככה זה אנונימי והן בחיים לא ידעו על השאלה הזאת והבנתם תשאלה שלי אז די לחפור ולגבי התשובה שלך כן את צודקת יכול להיות שיש להן יותר כריזמה וביטחון ממני וזה מוסיף
^ אבל מה את רוצה שאני אשקר? זה לא חברות קרובות וגם ככה זה אנונימי והן בחיים לא ידעו על השאלה הזאת והבנתם תשאלה שלי אז די לחפור ולגבי התשובה שלך כן את צודקת יכול להיות שיש להן יותר כריזמה וביטחון ממני וזה מוסיף
אנונימית
^ את פשוט יכולת לכתוב בצורה יותר יפה כמו:
שהן פחות יפות ממך או משהו כזה.
וכאן את לא יוצאת משקרת אבל
גם לא רעה, כי מכוערות זה אותו דבר כמו מה שאני הצעתי לך, אבל מילה מכוערות משתמשים בה בתור העלבה.
אבל את תחליטי מה שטוב לך.
שהן פחות יפות ממך או משהו כזה.
וכאן את לא יוצאת משקרת אבל
גם לא רעה, כי מכוערות זה אותו דבר כמו מה שאני הצעתי לך, אבל מילה מכוערות משתמשים בה בתור העלבה.
אבל את תחליטי מה שטוב לך.
אנונימית
בסופו של דבר זה סולם 10 יצא עם 10 או אולי 9 9 יצא עם 9 או 8 וככה הלאה בסופו של דבר יש המון אנשים בעולם כמו שלא כל הבנות 10 מתוך 10 ככה גם לא כל הבנים אז בסופו של דבר מישהו שברמה שלך ירצה אותך
אנונימית
כנ"ל
אין לי מושג איך את נראית אבל בתור חנון הסיכוי שאת לא הטעם של אף אחד ואת אנושית הם 0% או 1/0
^^^^ וואי אבל את יודעת שהיא לא התכוונה לרדת עליהם רואים שהכוונה שלה הייתה טובה והיא לא העליבה אף אחד זה ממש שאלה אנונימית אם את שמה לב
^ אני יודעת שהיא לא רצתה לצאת רעה, אבל תסכימי איתי שלהגיד לחברות שלה שהן מכוערות זה לא בסדר ושאפשר להגיד את זה בדרך יותר יפה, אפילו לא בשבילן אלא בשבילה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ תודה מעריכה אף אחד פה לא הבין אותי נכון
^^ תודה מעריכה אף אחד פה לא הבין אותי נכון
אנונימית
באותו הנושא: