12 תשובות
את כן אץ פשוט לא פגשתי עדיין
אז באסה לך
אנונימי
את בטוח הטעם של מישהו
את פשוט צריכה למצוא אותו
אל תתיאשי
את פשוט צריכה למצוא אותו
אל תתיאשי
שש את כן אל דאגה
כשיגיע הוא יגיע
כשיגיע הוא יגיע
תוסיפי שוקולד , שוקולד כולם אוהבי
לכל סיר יש מכסה
^איך אומרים? אתה לא העיפרון הכי מחודד בקלמר
^
אחי דיי
מה אתה עושה כאן
צא מכאן דחוףף
אחי דיי
מה אתה עושה כאן
צא מכאן דחוףף
דיברתי עם כמה וכמה בנות, ולכל אחת היה טעם שונה, אחת אהבה שיער קצוץ והשניה שיער ארוך, אחת גברים חלקים והשניה שעירים, כזאתי שאוהבת בלונדינים, או אחת ג'ינג'ים, ועוד אחת ברונטים. אחת בחורים גבוהים ורזים, השניה שריריים. בקיצור יש אינספור נשים עם אינספור טעמים שונים בגברים. ואני חושב שבתור בחורה את יכולה להסכים איתי שזה המצב.
עכשיו עצם היותי גבר דיברתי גם עם גברים בחיי, ואני יכול להגיד בוודאות שזה בול אותו דבר. אני אישית אוהב ברונטיות עם עיניים חומות, טיפה יותר בצד המלא מאשר רזות. יש לי חבר שאוהב בחורות גבוהות ורזות, ועוד אחת שאוהב נמוכות, קיצר כמו שיש אינספור טעמים שונים בגברים, זה אותו הדבר הפוך. יש אינספור טעמים שונים בבחורות.
אבל קחי בחשבון שזה עובד גם הפוך. יש גברים שלא יראו אותך בתור יפה. זה הטעם שלהם וזו זכותם לחשוב ככה, אבל אל תשכחי שגם את לא נמשכת לכל גבר, וזה לגיטימי לגמריי. לא כולם ימשכו אלייך, אלה החיים, אבל עדיין יש המון שכן, ויש לך כל כך הרבה אופציות שאת פשוט לא יודת עליהן כי את שוללת את עצמך מראש. תיכנסי עם ראש פתוח, תקבלי באהבה דחיות, אלה החיים, אבל אל תשכחי שזה לא כל מה שיש. יש עוד הרבה שיקבלו אותך כמו שאת.
עכשיו עצם היותי גבר דיברתי גם עם גברים בחיי, ואני יכול להגיד בוודאות שזה בול אותו דבר. אני אישית אוהב ברונטיות עם עיניים חומות, טיפה יותר בצד המלא מאשר רזות. יש לי חבר שאוהב בחורות גבוהות ורזות, ועוד אחת שאוהב נמוכות, קיצר כמו שיש אינספור טעמים שונים בגברים, זה אותו הדבר הפוך. יש אינספור טעמים שונים בבחורות.
אבל קחי בחשבון שזה עובד גם הפוך. יש גברים שלא יראו אותך בתור יפה. זה הטעם שלהם וזו זכותם לחשוב ככה, אבל אל תשכחי שגם את לא נמשכת לכל גבר, וזה לגיטימי לגמריי. לא כולם ימשכו אלייך, אלה החיים, אבל עדיין יש המון שכן, ויש לך כל כך הרבה אופציות שאת פשוט לא יודת עליהן כי את שוללת את עצמך מראש. תיכנסי עם ראש פתוח, תקבלי באהבה דחיות, אלה החיים, אבל אל תשכחי שזה לא כל מה שיש. יש עוד הרבה שיקבלו אותך כמו שאת.
^^^לא ידעתי שבני 21 כ"כ נואשים
^^נראלי המקרה שלך כבר אבוד
את בטוח כן!