10 תשובות
ממשיכים להכיר עוד בנים, יהיה מישהו שאת תיהי הטעם שלו.
את לא יכולה להגיד את זה.
אני בטוח שאת הטעם של מישהו. כאלו 100 אחוז.
שואל השאלה:
ליטרלי כל בן ששלחתי לו תמונה שלי אמר שאני לא הטעם שלו
אנונימית
לכל סיר יש מכסה, את תמיד יכולה להתאמן יותר ולמצוא בגדים שיותר יתאימו לך, אם את מרגישה שזה משהו שמפריע לך כרגע

גם בת כמה את שהגעת למסקנה הזאת?
אין דבר כזה
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני ממש משקיעה בעצמי ויש לי בגדים יפים, אולי הקטע זה הפנים לא יודעת
אנונימית
את הטעם של המון. משום מה את עדיין לא נתקלת בהם ביומיום שלך.
את בטוח הטעם של מישהו שם
זה יגיע בסוף בזמן הנכון, לא נראה לי שאת לא בטעם של אף אחד