21 תשובות
בגלל תרבות היופי שמונחלת לנו מילדות
אף אחד לא שונא בגלל שהם שמנים
אנשים תמיד ימצאו על מה לרדת
אנשים תמיד ימצאו על מה לרדת
אנונימי
אני לא שונאת שמנים
אבל איך אפשר לאהוב מישהו שלא אוהב את עצמו?
תמיד זה מלווה בחוסר ערך עצמי
חוסר השקעה עצמית
זה הגוף שלך, כמעט 90 אחוז מהנוכחות שלך זה הגוף, ובעצמך אתה לא משקיע? בבריאות שלך?
זה מעבר למראה חיצוני זה עניין בסיסי של מחוייבות כלפי עצמך, אני מזלזלת באנשים שמזלזלים בעצמם,
אם אתה לא מצליח לשים שעה ביום על הבריאות שלך איך אוכל לסמוך עליך כחבר? כשותף? כבעל עסק?
אדם שממשיך להרעיל את עצמו במאכלים מעובדים ולא לקום מהספה בהכרח לא מעריך את עצמו ולכן אני מזלזלת בשמנים, לא שונאת חלילה
אבל איך אפשר לאהוב מישהו שלא אוהב את עצמו?
תמיד זה מלווה בחוסר ערך עצמי
חוסר השקעה עצמית
זה הגוף שלך, כמעט 90 אחוז מהנוכחות שלך זה הגוף, ובעצמך אתה לא משקיע? בבריאות שלך?
זה מעבר למראה חיצוני זה עניין בסיסי של מחוייבות כלפי עצמך, אני מזלזלת באנשים שמזלזלים בעצמם,
אם אתה לא מצליח לשים שעה ביום על הבריאות שלך איך אוכל לסמוך עליך כחבר? כשותף? כבעל עסק?
אדם שממשיך להרעיל את עצמו במאכלים מעובדים ולא לקום מהספה בהכרח לא מעריך את עצמו ולכן אני מזלזלת בשמנים, לא שונאת חלילה
שואל השאלה:
לא מבינה אותך.^
מזלזלת בשמנים? אני מכירה אנשים שמנים שיותר בריאים, אוכלים בריא, עושים ספורט, ויותר בריאים מכל רזה, ועדיין נשארים שמנים. זה לא קשור את לא מבינה?
לא מבינה אותך.^
מזלזלת בשמנים? אני מכירה אנשים שמנים שיותר בריאים, אוכלים בריא, עושים ספורט, ויותר בריאים מכל רזה, ועדיין נשארים שמנים. זה לא קשור את לא מבינה?
אני מסכימה איתך, יש באמת אנשים חולים שזה לא בשליטתם , ובהם אני חלילה לא מזלזלת, להפך, אני מכירה במכון שלי אנשים שמנים שמגיעים לא פחות ממני ומתאמצים אפילו כפול ממני ואני מעריכה ומעריצה אותם, אבל בלי הפוליטקלי קורקט בואי נשמה 90 אחוז מהשמנים שמנים בגלל תירוצים חוסר ערך ועצלנות , איך שלא תסובבי את זה
ובהם אני מזלזלת
כשמדברים על רוב מותר להכליל
אך כמובן לכל כלל יש יוצא מן הכלל
ובהם אני מזלזלת
כשמדברים על רוב מותר להכליל
אך כמובן לכל כלל יש יוצא מן הכלל
מודל היופי
שואל השאלה:
ואיך הזלזול שלך מתבטא?
ואיך הזלזול שלך מתבטא?
הרבה פעמים זה נובע מבטחון עצמי נמוך של אותם אנשים שמנסים להרים לעצמם בזה שהם מורידים לאחרים
יש כאלה גם שחושבים שבגלל שלהם אישית זה בא יחסית בקל אז הם חושבים לעצמם שהשמנים אוטומטית עצלנים או לא עושים כלום ומכלילים באופן גורף
אבל ככה זה לצערנו תמיד יש אנשים שיפיצו שנאה
יש כאלה גם שחושבים שבגלל שלהם אישית זה בא יחסית בקל אז הם חושבים לעצמם שהשמנים אוטומטית עצלנים או לא עושים כלום ומכלילים באופן גורף
אבל ככה זה לצערנו תמיד יש אנשים שיפיצו שנאה
אני שונאים כי אפשר.
יש סטיגמה של אוכל מהיר וחוסר ספורט ודברים כאלה, ובוא אני אגיד להם ככה, אחוז גבוהה של "שמנים" זה מתוך גנטיקה, אבל לא איכפת להם.
ואגב לz זה שאת מזלזלת בהם, לא הופך את זה ליותר טוב. תחשבי על זה, קשה למישהו, ואת מזלזלת בו בגלל שקשה לו
חלקם עוד מעזים לומר שזה בא בשביל לתמוך בהם... הם הכי מרושעים
יש סטיגמה של אוכל מהיר וחוסר ספורט ודברים כאלה, ובוא אני אגיד להם ככה, אחוז גבוהה של "שמנים" זה מתוך גנטיקה, אבל לא איכפת להם.
ואגב לz זה שאת מזלזלת בהם, לא הופך את זה ליותר טוב. תחשבי על זה, קשה למישהו, ואת מזלזלת בו בגלל שקשה לו
חלקם עוד מעזים לומר שזה בא בשביל לתמוך בהם... הם הכי מרושעים
בתור שמנה אני חושבת שהשנאה הזו באה ממקום שזה פשוט נוח להם, נוח לאנשים לצחוק על זה ולהרגיש מעל, נוח לאנשים פשוט ישר לשפוט מישהו על פי הגוף שלו בלי לדעת מה עובר על בנאדם.
ובכללי לכל האנשים אומרים שלהיות שמן זה לא בריא זה מאוד תלוי במצב ולא תמיד שמן=לא בריא, אני נגיד שמנה ועשיתי בדיקות דם ממש לא מזמן ואני לגמרי בריאה הסוכר שלי לא גבוה, ובכללי הבדיקות יצאו שאני במצב תקין ובסדר גמור והכל היה תקין, ואני יכולה ללכת אני יכולה לרוץ ואני יכולה לעשות הכל ואני בריאה לגמרי, ואני מכירה מלא אנשים שמנים שאוכלים בריא, מתאמנים ועדיין הם שמנים כי זה הגנטיקה ומבנה הגוף שלהם, וזה ממש לא אומר שהם לא בריאים.
אז אפשר להפסיק את הסטיגמה הזו ששמן=לא בריא כי זה לא תמיד נכון וגם להיות רזה לא תמיד אומר שאתה בריא. לא צריך לשנוא מישהו בגלל שהוא כביכול "לא בריא" או בכללי כל דבר אחר שקשור לנראות חיצונית.
פשוט תהיו אנשים טובים זה לא עניין של אף אחד שמן, רזה לא שופטים על דברים כאלה כי בסופו של דבר אף אחד לא יודע מה עובר על בנאדם ולא ממקום של אף אחד לשפוט.
ובכללי לכל האנשים אומרים שלהיות שמן זה לא בריא זה מאוד תלוי במצב ולא תמיד שמן=לא בריא, אני נגיד שמנה ועשיתי בדיקות דם ממש לא מזמן ואני לגמרי בריאה הסוכר שלי לא גבוה, ובכללי הבדיקות יצאו שאני במצב תקין ובסדר גמור והכל היה תקין, ואני יכולה ללכת אני יכולה לרוץ ואני יכולה לעשות הכל ואני בריאה לגמרי, ואני מכירה מלא אנשים שמנים שאוכלים בריא, מתאמנים ועדיין הם שמנים כי זה הגנטיקה ומבנה הגוף שלהם, וזה ממש לא אומר שהם לא בריאים.
אז אפשר להפסיק את הסטיגמה הזו ששמן=לא בריא כי זה לא תמיד נכון וגם להיות רזה לא תמיד אומר שאתה בריא. לא צריך לשנוא מישהו בגלל שהוא כביכול "לא בריא" או בכללי כל דבר אחר שקשור לנראות חיצונית.
פשוט תהיו אנשים טובים זה לא עניין של אף אחד שמן, רזה לא שופטים על דברים כאלה כי בסופו של דבר אף אחד לא יודע מה עובר על בנאדם ולא ממקום של אף אחד לשפוט.
אנשים בורים שחושבים שבגלל שיש להם מבנה גוף רזה יותר אז הם יותר טובים.
כי הם רובם עצלנים שרק מתלוננים על זה שהם שמנים ולא באמת עושים משהו לגבי זה
אנונימית
^לא תמיד זה נכון, ולכי תדעי אולי הם ניסו לעשות דברים עם זה ולא הצליחו לא במקום אף אחד לשפוט על זה ובטח שלא לשנוא משהו בגלל הגוף שלו
zzzzzzz
הפכה. את זה ליותר מידי עמוק
הפכה. את זה ליותר מידי עמוק
אנונימית
עזבי עמוק למה שמישהו ישנא מישהו בגלל הנראות החיצונית שלו
למה? כי אנשים פשוט לא מתרכזים בעצמם הם מתרכזים רק באנשים אחרים ונהנים לתת ביקורת אני חושבת שכל אחד צריך להיות אכפת רק מעצמו ולא לתת ביקורת על אנשים אחרים
לאו דווקא השמנה, גם לרזון יש המון שנאה (=פחד) ואותם האנשים אותו הדבר.
בנאדם צועק מה שחסר לו, בנאדם שמזלזל באחרים מזלזל בעצמו.
אפס ביטחון עצמי, ערך עצמי נמוך.
בנאדם עם ביטחון עצמי לא יהיה לו אכפת מאף אחד חוץ מעצמו, ולא יזלזל באף אחד כי זה לא מזיז לו ולא מפריע לחיים שלו. אגב, הם החברים הכי טובים כי יש בהם אפס קנאה.
אלא בני אדם חסרי ביטחון ירדו ויזלזלו באחרים כי הם לא בטוחים במקום שלהם, אז הם רוצים להעלות לעצמם ולקבל אובר תשומת לב.
בכללי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד לטוב ולרע וצריך ללמוד לא לקחת ללב כל דבר, זה הכל.
בנאדם צועק מה שחסר לו, בנאדם שמזלזל באחרים מזלזל בעצמו.
אפס ביטחון עצמי, ערך עצמי נמוך.
בנאדם עם ביטחון עצמי לא יהיה לו אכפת מאף אחד חוץ מעצמו, ולא יזלזל באף אחד כי זה לא מזיז לו ולא מפריע לחיים שלו. אגב, הם החברים הכי טובים כי יש בהם אפס קנאה.
אלא בני אדם חסרי ביטחון ירדו ויזלזלו באחרים כי הם לא בטוחים במקום שלהם, אז הם רוצים להעלות לעצמם ולקבל אובר תשומת לב.
בכללי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד לטוב ולרע וצריך ללמוד לא לקחת ללב כל דבר, זה הכל.
לא צריך לעודד השמנה זה לא בריא, גורם למחלות ולמוות
אנונימית
כשמן הבנתי
שיפה לי להיות שמן
אני יודע איך להשתמש בזה לטובתי
וכן אני בריא
ותשאלו למה אני לא משקיע להרזות?
אז יש לזה כמה תשובות
אחת מהם
שאני משקיע במחשבה ולא בגוף
ויש עוד הרבה סיבות למה לא
שיפה לי להיות שמן
אני יודע איך להשתמש בזה לטובתי
וכן אני בריא
ותשאלו למה אני לא משקיע להרזות?
אז יש לזה כמה תשובות
אחת מהם
שאני משקיע במחשבה ולא בגוף
ויש עוד הרבה סיבות למה לא
^^גם לא צריך לקלל אנשים ולרדת עליהם בגלל משקל גוף זה לא עוזר לאף אחד
אנונימית
^^^ תמשיכי לתרץ אהובתי, השאלה פה למה מזלזלים בשמנים, שום קשר ללעודד השמנה.
את טוענת שאת מנרמלת בריונות, אני מבינה לא חינכו אותך מספיק וזה עצוב מאוד, פעם הבאה להתפוצץ בשקט.
מאתיים אחוז את מזלזלת בכל בנאדם שלא המודל שלך במוח, לאו דווקא שמנים, גם רזים ובעלי נכות מסויימת.
עוד דוגמה למה ימנו זלקה נרצח, ועוד המון מקרים של התאבדות ובריונות מצד ילדים בגלל שהם ראו אותם בעין לא טובה ופחותים מהם.
את טוענת שאת מנרמלת בריונות, אני מבינה לא חינכו אותך מספיק וזה עצוב מאוד, פעם הבאה להתפוצץ בשקט.
מאתיים אחוז את מזלזלת בכל בנאדם שלא המודל שלך במוח, לאו דווקא שמנים, גם רזים ובעלי נכות מסויימת.
עוד דוגמה למה ימנו זלקה נרצח, ועוד המון מקרים של התאבדות ובריונות מצד ילדים בגלל שהם ראו אותם בעין לא טובה ופחותים מהם.
באותו הנושא: