6 תשובות
חסרי ביטחון
הם חושבים שהם לא משקיעים בעצמם ושהם עצלנים
וזה ממש עצוב בכנות שאנשים ככה
וזה ממש עצוב בכנות שאנשים ככה
שואל השאלה:
^ לגמרי
אני לא שמנה אבל זה ממש לא יפה שככה אנשים מקבלים אותם
^ לגמרי
אני לא שמנה אבל זה ממש לא יפה שככה אנשים מקבלים אותם
אנונימית
כי הם חושבים שהשמנים פחות טובים וזה לא יפה ורק שתדעו פעם זה היה מודל יופי
שואל השאלה:
לא אני לא מדברת על אנשים שמנים אני מדברת על אנשים שהם לא הכרח שמנים הם סתם שופטים ושונאים שמנים כי הם שמנים
לי באמת שאין בעיה עם אנשים שמנים
לא אני לא מדברת על אנשים שמנים אני מדברת על אנשים שהם לא הכרח שמנים הם סתם שופטים ושונאים שמנים כי הם שמנים
לי באמת שאין בעיה עם אנשים שמנים
אנונימית
אנשים פשוט מנסים להרוס לאחרים כי הם סתם משועממים רעים
באותו הנושא: