10 תשובות
לצערי כן... כבר 6 שנים אני סובל מהחרא הזה
אני לא שונאת אותם
אבל אני לא אוהבת את אלה ששמנים ומנסים להוריד לאנשים רזים ולהםך
אבל אני לא אוהבת את אלה ששמנים ומנסים להוריד לאנשים רזים ולהםך
תלוי באנשים:)
לדעתי אין על מה לשנוא.
לדעתי אין על מה לשנוא.
אנונימית
ולהפך*
כן
לא
לא
כן
הם מעמידים פנים שהם דואגים להם אבל בסוף הם שונאים אותם כי הם לא מתאימים ל"מודל היופי" וכשאנשים יורדים עליהם הם מרגישים יותר טוב עם עצמם
הם מעמידים פנים שהם דואגים להם אבל בסוף הם שונאים אותם כי הם לא מתאימים ל"מודל היופי" וכשאנשים יורדים עליהם הם מרגישים יותר טוב עם עצמם
כן
כן (שונאת את עתמי לול)
אנונימית