4 תשובות
יש הרבה אנשים עם שמנפוביה וזה מתבטא בכל מה שאמרת צריך להתעלם וזה מחשל לקראת העתיד
כי אנשים לא מבינים ששמנים נהנים יותר ולא כל הזמן בדיאטת כאסח
אנונימית
זו דעה קדומה שנוצרה על שמנים שהם פחות טובים , ועצלנים ולא טובים
מי ששמן סימן שהוא חי נכון !
אנשים חושבים שזה לא מושך