12 תשובות
אני לא שונאת שמנים
אבל אני מניחה שככה אנשים חונכו
חינוך
שואל השאלה:
למה לשנוא את מה שמכוער ולא בריא,
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא חייב לאהוב אבל למה לשנוא?
אנונימי
שואל השאלה:
ולהפלות
אנונימי
^^מה הכוונה שלך באסור לנרמל את זה???? אני אשמח לדעת!!
אנונימית
בגלל שהחברה אמרה שמכוער=שמן
למרות שזה לא נכון ואם אתה מסתכל בהיסטוריה אתה רואה שהסטנדרטים החברתיים כלפי יופי משתנים במשך השנים וזה למה לא צריך להקשיב להם ולהבין שיופי זה עניין של טעם
וגם אסור לשכור שהסטנדרטים של היופי הומצאו על ידי גברים בעיקר אז.....
אנונימית
^ הייתה אפילו תקופה שבה שמן=יופי ואנשים היו מנסים לעלות במשקל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זאת לא סיבה לשנוא ולהפלות
אנונימי
שואל השאלה:
אפלייה של יחס שונה לשמנים שלא קשור למקומות באוטובוס בהכרח
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים נגעלים ומפחדים משמנים וזה בא לידי ביטוי בהתנהגות שלהם אליהם
אנונימי