4 תשובות
כי לפעמים אנשים חושבים שהם צודקים או מבינים את הלוגיקה מה שלא קורה בפועל.
זה מאוד תלוי בנושא שאתה מדבר עליו, לפי חוקים של הלוגיקה יכולים לצאת גם שתי מסקנות שונות, יש מצבים שבהם זה אבסולוטי ויש רק גישה אחת לוגית,
תחשוב שזה כמו בנוסחה מתמטית של פונקציה מסויימת שדרכה אתה מגיע לכמה תשובות נכונות, שמספרית הם עדיין שונים, אז כנ"ל לגבי מסקנות שונות שיכולות עדיין לעמוד בחוק הלוגי
תחשוב שזה כמו בנוסחה מתמטית של פונקציה מסויימת שדרכה אתה מגיע לכמה תשובות נכונות, שמספרית הם עדיין שונים, אז כנ"ל לגבי מסקנות שונות שיכולות עדיין לעמוד בחוק הלוגי
כי יש שאלות שיש להן יותר מתשובה הגיונית אחת
כי לוגיקה זה כלי צר מידיי. בסוף ממלאים את הריק בתיאוריות
באותו הנושא: