7 תשובות
כי זה העולם ואת חיה בו
שואל השאלה:
מה הקשר?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה קשר?
אנונימית
כי זה הכי הגיוני 0_o
סתם, אבל ברצינות היגיון הוא הדרך שבה אנחנו בעזרת המחשבה שלנו יכולים לפצות על החושים שלנו ולהשלים את ראיית העולם שלנו.
לפחות ככה אני מבין את זה, עכשיו זה עניין אותי, הלכתי לקרוא מה פילוסופים חושבים על זה חח
כי אחרת זה פשוט נונסנס חסר ערך, וגם כי אנחנו 'כפויים' לסדר לוגי..
למה לא? (spoiler alert- אין טעם; אין הרבה תוחלת בלעסוק בדברים שנשגבים מבינתנו בני
האדם, זה טירוף דעת וטיפוס שווא על הקירות)
אנונימי
מפני שהעולם האובייקטיבי לוגי בהכרח, וכך גם המחשבה שלנו. הלימה בין המחשבה לעולם אפשרית, בגלל אותה שותפות, רק במיצוע של הלוגיקה.
באותו הנושא: