7 תשובות
לא זה מוזר התגובה שלה
לא
אתה רק אמרת לה שזה מחמיא לה ולדעתך בתור חוות דעת חיובית היא צריכה ללבוש יותר.
אם אמרת את זה באופן הזה של חוות דעת ולא בקטע של מעכשיו את חייבת ללבוש אותו יותר זה סבבה.
לא
היא סתם הגזימה והוציאה דברים מהקשרם
לא. תגובה מאוד מוזרה.
סך הכל החמאת לה, זה מאוד חיובי.
התגובה שלה ממש קיצונית, אתה יצאת בסדר גמור.
יש מצב עובר עליה משהו.
לא כולה מחמאה הגזימה
מה יש לה
תן לה זמן להתקרר ותבהיר לה שאתה לא מכריח אותה או משהו פשוט אתה אוהב איך שזה יושב עליה
התחברות ל