9 תשובות
מסכים
אבל שוביניסטים ושמרנים זה בכלל לא אותו הדבר
הכי עצוב שנשים אומרות את זה
מנטוריות מטעם הפטריארכיה
אנרגיה נשית ואנרגיה גברית זה דבר אמיתי
מן הסתם כל מין ניחן באנרגיות ותכונות וסוג אינטיליגנציה ואיכויות שונות , כאשר כמובן כל אישה ו/או גבר יכולים להיות מחןברים יותר לאנרגיה נשית או גברית או איזון בין השניים
דוגמאות לאיכויות אנרגיה גברית- ביטחון, הגנה, קור רוח לעיתים, קו ישר יותר, איכויות אנרגיה נשית - הכלה, חמלה, עדינות לעיתים, וכו וכו
שואל השאלה:
אני יודעת שזה אמיתי אבל אנשים משתמשים בזה בצורה לא נכונה בכלל וכדי לטעון שאישה היא מתחת לגבר
אנונימית
את חושבת שרק צד אחד עושה הנדסת תודעה?
תסתכלי על המציאות תראי שזאת האמת
אנונימי
אנרגיות ותפקידי מגדר זה שטויות, פשוט לכל אחד יש אופי משלו, אני פשוט לא מייחס לזה מגדר

אני גבר שהוא מאוד עדין, ומתחבר לנשים שמשרות עליי ביטחון והגנה, מבחינתי זה פשוט "הפכים מתחברים", אין סיבה להכניס לזה מיסטיקה, או לייחס לזה עניין מגדרי
שואל השאלה:
זה שאתה לא מבין בכל הנושא של אנרגיות (שלא קשור בכלל לתפקידי מגדר) לא הופך את זה לשטויות.
אנונימית
מיסטיקה זה שטויות, נשמע כמו משהו של הארי פוטר

יש אנרגיות כמו אנרגיה חשמלית או אנרגיה קינטית
שואל השאלה:
זה ממש לא וזה דברים מאוד עמוקים אבל לוקח שנים להבין אותם באמת.
אנונימית