9 תשובות
לא יפה בכלל
כן למה שלא תיתן
זה פשוט לא יפה
תמשיך ככה אח שלי. (אני גבר עם כוס)
לא נחמד שלך כיאלו זה המטרה של פרחים אבל בחירה שלך
זה שוביניסטי או סתם מפגר אני לא מצליח להחליט
שואל השאלה:
אני לא יודע למה אני כזה
אנונימי
היי אפשר פרח?