7 תשובות
הם מושפעים מהרשתות
שואל השאלה:
הלוואי שזה היה רק נוער גם הרבה בני 20+ כותבים דברים כאלה כאן
הלוואי שזה היה רק נוער גם הרבה בני 20+ כותבים דברים כאלה כאן
אנונימית
כי יש פה הרבה אינסלים
יש בכל מקום, פה הם אנונימיים אז הם מביעים דעות יותר בחופשיות
זה לא קשור לזה הם פשוט מנסים להגיע לחמות ולתפוס מלא אנשים עם הפוסט שלהם שכל מטרתם זה לעצבן ולתפוס תשומת לב ולרוב הם גם מאנונימי מה שאומר שאין להם אומץ להגיד את זה מהפרופיל הרגיל
שואל השאלה:
לא תמיד זה רייגבייט
לא תמיד זה רייגבייט
אנונימית
ב-99% מהמקרים לא יהיה לאנשים אומץ להגיד את הדברים האלה בחיים האמיתיים אז זה או אדם שבגלל שהוא יודע שהוא טיפש אז הוא מתבייש ואנונימי או אדם שמנסה להסכים מה גם שהכל פה אנונימי אוליב הבל פה זה לא השם שלי בחיים האמיתיים
באותו הנושא: