17 תשובות
שואל השאלה:
אז זה יוצא שכל שבוע אצטרך להוציא 300 שקל בערך, ואני לא ממש יכולה להרשות את זה לעצמי :/
אז זה יוצא שכל שבוע אצטרך להוציא 300 שקל בערך, ואני לא ממש יכולה להרשות את זה לעצמי :/
אנונימית
לא נראלי שווה לשלם על דבר כזה 120 שקל, למה שתקני מפגש כדי להפגש עם אנשים בכסף
נשמע לי יקר מאוד
על מה התשלום אם כך? על זה שהגעת?
יש הרבה דרכים להכיר אנשים שלא עולים כל כך הרבה כסף
על מה התשלום אם כך? על זה שהגעת?
יש הרבה דרכים להכיר אנשים שלא עולים כל כך הרבה כסף
שואל השאלה:
כן על זה שהגעתי בדיוק^
כן על זה שהגעתי בדיוק^
אנונימית
את יכולה לעבוד כמה שעות בשבוע לכסות את זה
שווה ללכת נשמע מקום מעניין
שווה ללכת נשמע מקום מעניין
שואל השאלה:
vevico
כן בדיוק ככה אני מרגישה שאני אשכרה צריכה לשלם בשביל להפגש עם אנשים במקום ציבורי:(
vevico
כן בדיוק ככה אני מרגישה שאני אשכרה צריכה לשלם בשביל להפגש עם אנשים במקום ציבורי:(
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בדיוק מקום... זה קבוצה של אנשים בגילי פחות או יותר
זה לא בדיוק מקום... זה קבוצה של אנשים בגילי פחות או יותר
אנונימית
ויש המון מסגרות וארגוני נוער חינמיים אין טעם לבזבז את תמצאי מלא חברים בע"ה בקרוב מאוד
תלוי בת כמה את ואיזה אופציות עומדות בפניך ובמעגל החברתי שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מוצאת ..
מישהו מכיר משהו כזה בדרום? שלא עולה. כסף?
בעיקרון אני מוכרת בביטוח לאומי, עם נכות, אבל לא מגיע לי שיקום, ולמי שכן מגיע יש הרבה קבוצות כאלה בחינם, ככה אמרו לי....
אני לא מוצאת ..
מישהו מכיר משהו כזה בדרום? שלא עולה. כסף?
בעיקרון אני מוכרת בביטוח לאומי, עם נכות, אבל לא מגיע לי שיקום, ולמי שכן מגיע יש הרבה קבוצות כאלה בחינם, ככה אמרו לי....
אנונימית
איפה בדרום?
אנונימי
אז לא חייב אם זה כמו שאת אומרת את צריכה לשלם כסף על המפגש עצמו ולא רק על הפעילות עצמה זה קצת מוזר יש עוד ארגונים כמו שאמרו פה שאת יכולה ללכת והם חינמיים
שואל השאלה:
איזה עמותות? מישהו מכיר ויכול להגיד לי?
איזה עמותות? מישהו מכיר ויכול להגיד לי?
אנונימית
שואל השאלה:
באר שבע
באר שבע
אנונימית
יש את עמותת יתד שהם עד גיל 26
אנונימי
שואל השאלה:
רשום שזה לתסמונת דאון
רשום שזה לתסמונת דאון
אנונימית
מה? ממש לא זה לכולם
אנונימי
באותו הנושא: