3 תשובות
מבואסת
זה כן מבאס אבל הייתי מנסה לא לתת לזה לתפוס לי את כל המצב רוח ויותר לראות את הסיטואציה כאופציה לנסות להתחבר ולהכיר אנשים חדשים
באסה אבל הייתי הולכת ונהנית
זה חוויה בפני עצמה לא הייתי מוותרת על זה הייתי מתיידת עם חברים אחרים
זה חוויה בפני עצמה לא הייתי מוותרת על זה הייתי מתיידת עם חברים אחרים
באותו הנושא: