4 תשובות
לכי לאחרת מה זה החרא הזה
הייתי טיפה נפגעת אבל בכנות אני לא חושבת שהיא כתבה את זה מהמקום של לפגוע בך
כנראה שגם הם מתעייפים מאיתנו לפעמים אף אחד לא מושלם
אנונימי
תנסי לא לשפוט אותה
היו לה אלפי מטופלים היום והיא גם אנושית, אולי גם לה יש משבר וקשה לה? אולי היא עוברת משהו?
ככה או ככה תצטרכי ללמוד להתמודד גם לבד עם סיטואציות בחיים. תנסי לחשוב את לפי הרגשות והתחושות שלך אני בטוחה שתצליחי לעשות את הצעד הנכון