אני הייתי פעם לבד לגמרי בלי כלום לא בן זוג , עבודה, תואר , רישיון, חברים וחברות וזה היום יש לי את זה. בזמן שלא היה לי הייתה לי רק חברה אחת וזהו והיא הפסיקה להיות חברה שלי, לא דיברנו מלא זמןשנתיים בערך היום היא באה לקחת אותי טרמפ לתחנת האוטובוס( היא גרה לידי) והתענייהה ואמרה לי גם לשמור על קשר מה דעתכם?