7 תשובות
תבחר אחד שאתה מתחבר איתו במיוחד ותדבר איתו יותר. בלי להדחף או להדבק, פשוט תראה לו שאתה רוצה להתקרב
חבר הכי טוב שלי באותה סיטואציה, אל תידבק אבל ישר כשאומרים שיש קבוצות תשאל מישהו שיושב ליידך עם מי הוא עושה ואם אפשר להצטרף, תזרום כזה. תנסה להיות חלק מהבדיחות והדיבורים בכיתה, ותהיה עם ראש פתוח אולי בכלל תתחבר לילדים מהשכבה ולאו דווקא מהכיתה
אנונימית
באיזה כיתה אתה?
שואל השאלה:
שאלה 123-יש,אני מדבר איתו והוא רצה לעשות איתי אבל זה לא קבוצות של 2,ובסוף נשארה קבוצה אחת של ילדים והיה חסר רק מקום אחד והוא נכנס ולא אני
שאלה 123-יש,אני מדבר איתו והוא רצה לעשות איתי אבל זה לא קבוצות של 2,ובסוף נשארה קבוצה אחת של ילדים והיה חסר רק מקום אחד והוא נכנס ולא אני
אנונימי
שואל השאלה:
לאביוגייז-אני כיתה ח וגם אני לא נפתח ישר אבל אני מנסה לדבר כמה שיותר עם אחרים למרות שכיתה ז כמעט ולא דיברתי עם ילדים אחרים
לאביוגייז-אני כיתה ח וגם אני לא נפתח ישר אבל אני מנסה לדבר כמה שיותר עם אחרים למרות שכיתה ז כמעט ולא דיברתי עם ילדים אחרים
אנונימי
אני ככ לא יודעת איך זה הולך בגיל שלך במיוחד איך זה בנים עם בנים אז אין לי כלכך איך לעזור לך אבל בהצלחה ואם אתה צריך לדבר או להתייעץ אני פה:)
קרתה לי סיטואציה דומה כשהייתי בסביבות הגיל שלך, זה לא היה נעים כל כך. יפה שאתה מסתכל קדימה לפעולות שיקדמו אותך. רוצה רק לומר שזה עובר ושנראה לי שיש אנשים שבפניהם שווה לך לפתוח את הלב שלך, אם זה הקושי שאתה מתמודד איתו.
בטח אתה כבר יודע שקשר זה לא דבר שנוצר ביום אחד. אז אם אין לך דיבור איתם אפשר לומר בוקר טוב ולהתעניין בשלומם, לעזור למי שצריך, לדעת לבקש עזרה או לשאול שאלות... כל הדברים הקטנים האלה בסוף עוזרים להתקרב, מהשיחות הפרקטיות זולגים גם לנושאים אחרים כשיש חיבור.
לעניין העבודה הספציפי, אתה יכול לגשת לקבוצה שאפשר להצטרף אליה ולבקש, מי שנראה לך ידידותי ומקבל. אולי אפילו דרך העבודה הזאת תוכל לחזק את הקשרים כמו שרצית. וגם אם לא, לא נורא. זה יבוא עם הזמן וההשתדלות.
אם בכל זאת קורה שמישהו מסרב ואתה לא מצליח למצוא קבוצה, כדאי לפנות למורה ולשאול מה לעשות.
בהצלחה : )
מקווה שתמצא את המקום שלך.
בטח אתה כבר יודע שקשר זה לא דבר שנוצר ביום אחד. אז אם אין לך דיבור איתם אפשר לומר בוקר טוב ולהתעניין בשלומם, לעזור למי שצריך, לדעת לבקש עזרה או לשאול שאלות... כל הדברים הקטנים האלה בסוף עוזרים להתקרב, מהשיחות הפרקטיות זולגים גם לנושאים אחרים כשיש חיבור.
לעניין העבודה הספציפי, אתה יכול לגשת לקבוצה שאפשר להצטרף אליה ולבקש, מי שנראה לך ידידותי ומקבל. אולי אפילו דרך העבודה הזאת תוכל לחזק את הקשרים כמו שרצית. וגם אם לא, לא נורא. זה יבוא עם הזמן וההשתדלות.
אם בכל זאת קורה שמישהו מסרב ואתה לא מצליח למצוא קבוצה, כדאי לפנות למורה ולשאול מה לעשות.
בהצלחה : )
מקווה שתמצא את המקום שלך.