2 תשובות
מוניות, טרמפים או ללכת ברגל.
ובגלל זה צריך לתכנן זמנים.
אני חושבת שזה די רשלנות שלא דואגים לתחבורה ציבורית כי המרתון *מחר* ולא היום ויש המון אנשים שמתסמכים על תחבורה ציבורית כי זה דבר בלתי נפרד, חבל שהמצב ככה :(