17 תשובות
אין כלכך הבדל
אולי הזה עם היא יותר מתרגש כזה לא יודעת
אולי הזה עם היא יותר מתרגש כזה לא יודעת
שואל השאלה:
דברי ברור
דברי ברור
אנונימי
אין הרבה הבדל, עדיף "אתה חמוד" אבל שניהם נותנים הרגשה של כלבלב
זה מאוד ברור
שואל השאלה:
זה לא
זה לא
אנונימי
עם יא מרגיש לי יותר בוצ'תי
אנונימית
מה לא ברור לך
שאתה לא זה ולא זה
שואל השאלה:
את
את
אנונימי
היא חיברה את ה ו יא ביחד ^^^^
שואל השאלה:
אה תודה אחי
אה תודה אחי
אנונימי
מה הבעיה של בנים עם המחמאה חמוד?
אנונימית
לכלב אומרים חמוד ^
בעיניי זה מחמאה טובה
זה כאילו חמוד שבא לך למחוץ את הלחיים
זה כאילו חמוד שבא לך למחוץ את הלחיים
אנונימית
כןן^
אנונימית
יש בזה משהו ^^
אתה חמוד זה עוד תלוי בסיטואציה ובגבר ואז יש סיכוי עוד אפשר לפרש את זה בתור מחמאה
יא חמוד זה דודה
יא חמוד זה דודה
באותו הנושא: