6 תשובות
לא
נראלי זה טראומה עם החגורה גם לי יש את זה
אנונימית
לא, את לא משוגעת.
מה לדעתך יקרה אם לא תסתובבי אחורה?
אם הגעת למסקנה שלא יקרה כלום, תזכירי לעצמך שלא יקרה כלום אם לא תסובבי את הראש כשזה 'קופץ' לך.
מה לדעתך יקרה אם לא תסתובבי אחורה?
אם הגעת למסקנה שלא יקרה כלום, תזכירי לעצמך שלא יקרה כלום אם לא תסובבי את הראש כשזה 'קופץ' לך.
גם אני ככה יו
אחותי כנ"ל זה אינסטינקט
זה נשמע כמו חרדות
הכל בסדר אפשר לטפל בזה
הכל בסדר אפשר לטפל בזה
באותו הנושא: