התחברות
הרשמה
אני שותה חלב אחוז אחד רגיל להנאתי, למה אומרים שאני משוגעת?
אני רצינית
מה יש לכם נגד חלב?
28 באוקטובר 2022, 18:56
חלב
מוצרי חלב
שתייה
מים
כאבי בטן
3 תשובות
קצת מוזר פשוט
ע
עוץ לי רוץ לי
פעם הייתי עושה את זה גם, זה טעים
נ
נאגטס זה מקסים
אחלה 1%
J
Jess e pinkman
באותו הנושא:
אם מישהו שותה אלכוגל 70 אחוז הוא יהיה שיכור?
זה רע אם אני אף פעם לא צמה בכיפור ?אני אוכלת רגיל ,שותה רגיל
כותבת קצת להנאתי. מה אומרים?
אני אוהב למחוץ זבובים ולדרוך על שבלולים ונמלים להנאתי, מה זה אומר עליי?
אומרים שלוש אחוז/שלושה אחוזים? שלושה אחוז?
אם הגוף שלי 90 אחוז מעם ואני שותה מים אז האחוז גדל?
אם אני פותרת להנאתי תרגילים וממש התמכרתי לזה, מה זה אומר?
בשיר אני לא שותה וודקה אני לא שותה רדבול רק ג'ין טוניק ואז מה אומרים שם?
אם כני שותה 11 אחוז אלכוהול אפשר להשתכר מזה?
אם אני שותה שוט או 3 של אלכוהול 70 אחוז לחיטוי, אני סבבה?
אם אני שותה יין 10.5 אחוז אחרי כמה כוסות אני אשתכר?