5 תשובות
לכי תדעי
M A
את לא משוגעת, את פשוט אוהבת תרופות:/
זה תלוי אם את פשוט אוהבת את הטעם או שאת סתם אוהבת את ההרגשה שאת שותה תרופה
שואל השאלה:
ההרגשה
מוזר מאוד,
מקווה מאוד שאת לא מספימה!
תכלס, אנשים רוצים להיות בריאים ולהתרחק מתרופות
יש בחורה בת 28 היפוכונדרית שמבינה ברפואה יותר מרופאים ויותר מגברים
היא מכירה כל תרופה שיש חחח...............
מציע לך בחום 'להחליף תקליט' ומהיום ואילך לחשוב חיובי ,לעשות ספורט ולאכול בריא
כמו גם לעשות פעולות שיתרמו לך בכל
לטייל וליהנות
ולהפסיק בגילך לחשוב על בעיות בריאות, תרופות וכל המשפחה הזאת
אומרים שאת האדם שמים איפה שהמחשבה שלו נמצאת
לכן רצוי שתחשבי טוב
דמיון מודרך יעזור
יוגה מאוד תעזור+תאזן

כל טוב יקרה