10 תשובות
את לא משוגעת את פשוט מאוד ילדותית
זה לא אומר שאת משוגעת, זה אומר שאת לא מוכנה שיעשו לך דברים רעים, ומי שעושה חוטף, גם אני כזה...
בלי הצחוק אבל
את לא משוגעת, זה נורמלי אבל המלצה שלי אל תרדי לרמה שלהם עדיף להתעלם ולספר למישהו במקום לפעול באותה דרך שלהם
הדבר הכי ילדותי שראיתי.
זה קצת ילדותי
אבל אם זה עושה לך יותר טוב למה לא
אבא שלי תמיד אומר לי שאם בן אדם פוגע פי (בלי שעשיתי לו כלום כמובן) להחזיר לו פי 1000
שואל השאלה:
כאילו אני לא נהנת מזה עד כדי כך אני פשוט מגחגחת כזה ואומרת לעצמי שמגיע לה והיא עשתה עלי חרם אז עכשיו היא תקבל את העונש שלה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני לא חושבת שהבנת נכון johnboy אני לא עושה את זה הרבה אני עושה את זה רק למי שפוגע בי כדי שיצטער
אנונימית
כיאלו זה לא בריא להנות מסבל של אחרים
טוב לדעת שאת בגן