33 תשובות
אני לא מתמחה בזה אבל נראה לי שזה מגיע מתוך בדידות. יכול להיות ?
אני גם כמוך, אנחנו לא משוגעות , אנחנו נורמליות
את לא משוגעת, מכירה מלא אנשים כאלו ורובינו תמיד יכולים לתאר דברים בראש או סיטואציות ולדמיין כמה שיצא לנו, את בן אדם כזה שאוהבת לפרוק לעצמך ולאחרים וזה נובע ממה שחסר לך לפעמים, אל תרגישי רע עם זה אהובה שלי, ואני חושבת שאת צריכה לנוח מטיקטוק ומרשתות כי לפעמים זה גם משהו שגורם לך להיכנס לבלבולים שאתהלאצצריכה להיכנס עליהם, אבל את לא משוגעת, פשוט נמצאת במחשבות יתר
ברה זה לא שיגעון, זאת חוויה ממוצעת של נערה..
בבקשה תקראי קצת על פסיכופתיה לפני שאת מקשרת מושג כזה לעצמך
בבקשה תקראי קצת על פסיכופתיה לפני שאת מקשרת מושג כזה לעצמך
^^דמיונות של סיטואציות מסויימות ממחשבות יתר יכולות לקרא גם לנערים
^ לא אמרתי שלא
את לא היחידה, אני גם כזה, אני מתאר לעצמי בראש דמות שנמצאת מולי ומחבקת אותי, שואלת אותי האם אני בסדר ודואגת לי עד שאני אצליח לעלות חיוך על הפנים שלי מולה, מתאר לעצמי שהיא מעריכה את הדאגה שלי גם, זה דמיונות שיש לרובינו בעיקר לכאלו שיש להם קראש מסויים על מישהו או מישהי או פשוט דברים שאנחנו רוצים שיקרו לנו, אנחנו רוצים שמישהו יהיה ליידינו וידאג לנו, וזה טבעי לגמרי לדמיין דברים כאלו, כשאני עצוב אז אני מתאר שהיא נמצאת ליעדי, תמיד אומר לעצמי שהלוואי וזה היה אמיתי באותו רגע
אין לך מחלת נפש מאמי אבל לאהוב בכי ועצב זה לא תקין, את בהחלט צריכה לדבר עם פסיכולוג.
ושוב אני אומרת, אין לך מחלת נפש אל תדאגי.
ושוב אני אומרת, אין לך מחלת נפש אל תדאגי.
את לא משוגעת בכלל יותר מחצי הבנות ככה פשוט כנראה את צריכה יותר חברים או לראות סיטואציות של אנשים בעיקר בנות ותביני שמלא ככה ואז לא תחשבי יותר מדי ותרגישי שונה
את לא.
מתי את מתכוונת להפסיק לשאול את השאלה הזאת? לא נמאס לך?
ותשובה כדי שלא ימחקו: כן את משוגעת כי את כל יום שואלת את השאלה הזאת ואנשים עונים לך ברצינות ומבזבזים את הזמן בשבילך.
היא שואלת את זה כבר חמש שנים כל יום.
הוכחות:
-----
https://stips.co.il/ask/9959486
https://stips.co.il/ask/13362148
https://stips.co.il/ask/17598646
https://stips.co.il/ask/13096791
https://stips.co.il/ask/13959166
https://stips.co.il/ask/12995502
https://stips.co.il/ask/18206861
https://stips.co.il/ask/12985291
https://stips.co.il/ask/18037732
https://stips.co.il/ask/13382283
https://stips.co.il/ask/12985094
https://stips.co.il/ask/18173466
https://stips.co.il/ask/13928964
https://stips.co.il/ask/17612646
https://stips.co.il/ask/18221558
https://stips.co.il/ask/17610030
https://stips.co.il/ask/18141171
https://stips.co.il/ask/18166744
https://stips.co.il/ask/18205761
https://stips.co.il/ask/18166612
https://stips.co.il/ask/13363534
https://stips.co.il/ask/11525931
https://stips.co.il/ask/11526068
https://stips.co.il/ask/11658284
https://stips.co.il/ask/11302334
https://stips.co.il/ask/18331981
https://stips.co.il/ask/18554263 (זאת בדיוק אותה שאלה כמו השאלה הזאת)
ותשובה כדי שלא ימחקו: כן את משוגעת כי את כל יום שואלת את השאלה הזאת ואנשים עונים לך ברצינות ומבזבזים את הזמן בשבילך.
היא שואלת את זה כבר חמש שנים כל יום.
הוכחות:
-----
https://stips.co.il/ask/9959486
https://stips.co.il/ask/13362148
https://stips.co.il/ask/17598646
https://stips.co.il/ask/13096791
https://stips.co.il/ask/13959166
https://stips.co.il/ask/12995502
https://stips.co.il/ask/18206861
https://stips.co.il/ask/12985291
https://stips.co.il/ask/18037732
https://stips.co.il/ask/13382283
https://stips.co.il/ask/12985094
https://stips.co.il/ask/18173466
https://stips.co.il/ask/13928964
https://stips.co.il/ask/17612646
https://stips.co.il/ask/18221558
https://stips.co.il/ask/17610030
https://stips.co.il/ask/18141171
https://stips.co.il/ask/18166744
https://stips.co.il/ask/18205761
https://stips.co.il/ask/18166612
https://stips.co.il/ask/13363534
https://stips.co.il/ask/11525931
https://stips.co.il/ask/11526068
https://stips.co.il/ask/11658284
https://stips.co.il/ask/11302334
https://stips.co.il/ask/18331981
https://stips.co.il/ask/18554263 (זאת בדיוק אותה שאלה כמו השאלה הזאת)
אנונימית
^וואו, את ממש היית דתקטיבית כלפיה מה זה
שתי דקות חיפוש ומוצאים את כל השאלות האלה, כל אחד יכול למצוא פשוט חסכתי לכם את הזמן
אנונימית
נכון הבעיה היא שבגלל שזה מאנונימי אי אפשר לדעת אם זה אותו בן אדם אלא אם כן את עוקבת אחרי הדרך בה השאלה נשאלה
זאת בדיוק אותה שאלה פעם אחרי פעם אחרי פעם
אנונימית
את יכולה להתחיל לפגוש פסיכולוג..
פסיכולוג זה לא דבר רע
אני בטוחה שיש הסבר מאחורי זה
ואם אין כסף אפשר לנסות להבין דרך הai אני ברצינות.. מדברת בתור אחת שלא הכי בעד התוכנה הזאת
פסיכולוג זה לא דבר רע
אני בטוחה שיש הסבר מאחורי זה
ואם אין כסף אפשר לנסות להבין דרך הai אני ברצינות.. מדברת בתור אחת שלא הכי בעד התוכנה הזאת
אני למשל כבר כמה שנים שרצים אצלי בראש ריבים דמיוניים שבסוף לא תמיד קורים
עם כל מיני אנשים עד שלפני חודש
גיליתי דרך הai שמה שעובר עליי נקרא רומינציה, סוג של חרדה שהמוח מריץ תרחישים שליליים כדי לבוא מוכנה לאותו תרחיש שאפילו לא בהכרך הולך לקרות
עם כל מיני אנשים עד שלפני חודש
גיליתי דרך הai שמה שעובר עליי נקרא רומינציה, סוג של חרדה שהמוח מריץ תרחישים שליליים כדי לבוא מוכנה לאותו תרחיש שאפילו לא בהכרך הולך לקרות
גם אני מרגיש ככה. אולי להכיר או לדבר עם מישהו דומה אלייך יוכל לעזור לך להבין שאת לא היחידה. אני לא אומר שאת משוגעת כי אני לא פסיכולוג או עובד סוציאלי או פסיכיאטר. אבל כל אחד שונה במשהו מסוים. זה לא בהכרח רע להיות שונה, בל זה תלוי. אני מקווה שזה לא משפיע עלייך לרעה. גם נשמע לי לפי מה שכתבת שאת צריכה לדבר עם מישהו.
8^
וואי פסיכי ;-;
כנראה שהיא ממש צמאה לצומי?
גם את זה היא צריכה לבדוק...
וואי פסיכי ;-;
כנראה שהיא ממש צמאה לצומי?
גם את זה היא צריכה לבדוק...
^כנראה שכן
אנונימית
^אני לא בטוח.
חחח את לא משוגעת כולנו ככה ולא מספרים
את פשוט צריכה לצאת מהבית
את פשוט צריכה לצאת מהבית
אנונימית
"אנונימית יקרה" מה שתיארת למעלה יותר נשמע לי גם כמו עיוותי חשיבה. אני לא המצאתי את המילה הזאת ואני לא מנסה להעליב אותך. זה מצב מסוים שהוא די נפוץ ויש אנשים שגם לא מודעים שהוא קורה אצלם. אם זה מעניין אותך אני מציע לך לקרוא על זה.
^^^^^^^^^^^^^אני בהלםם
^^ יש לי גם את זה
הייתי אצל פסיכולוגית פעם אחת
ואמרה שאני צריכה טיפולי cbt?
אם אני לא טועה שזה טיפול רגשי וזה..
גם לא סיפרתי לאותה הפסיכולוגית על המחשבות החוזרות כי גרתי מחוץ להורים שלי באותו זמן והייתי פחות מודעת לסיטואציה הזאת
אבל אני בטוחה שמה שכתבתי סיכוי גדול שכן יש.. אני גדלתי עם משפחה קשה והמוח שלי באמת כל הזמן דרוך עם ריבים ומשפטים שאני שומרת בסוף לעצמי
הייתי אצל פסיכולוגית פעם אחת
ואמרה שאני צריכה טיפולי cbt?
אם אני לא טועה שזה טיפול רגשי וזה..
גם לא סיפרתי לאותה הפסיכולוגית על המחשבות החוזרות כי גרתי מחוץ להורים שלי באותו זמן והייתי פחות מודעת לסיטואציה הזאת
אבל אני בטוחה שמה שכתבתי סיכוי גדול שכן יש.. אני גדלתי עם משפחה קשה והמוח שלי באמת כל הזמן דרוך עם ריבים ומשפטים שאני שומרת בסוף לעצמי
כן כפרה את משוגעת
אנונימית
את לא משוגעת את מוזרה
את עוד לא משוגעת
את צריכה לדבר איתי בשביל להבין מה זה בן אדם משוגע
את צריכה לדבר איתי בשביל להבין מה זה בן אדם משוגע
זה מתוך בדידות אולי
משוגעת את לא
משוגעת את לא
ותפסיקי לשאול את זה
מעכשיו אני מתחילה לאסוף כל שאלה כזאת
חמש שנים אותו סיפור את באמת משוגעת
מעכשיו אני מתחילה לאסוף כל שאלה כזאת
חמש שנים אותו סיפור את באמת משוגעת
תלוי לאיזה אקשן את מתכוונת אם זה באופן שלילי אז זו בעיה
זה מאוד נורמלי
את כן אבל זה מדגדג את הרמה שלי >:)
באותו הנושא: