התחברות
הרשמה
בחיטוב מה עדיף ללכת לפי ממוצע שבועי או לפי יום
21 ביוני 2026, 21:36
ירידה במשקל
תשובה אחת
יום
צ
צ'חצ'ח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם בממוצע אני אוכלת 700 קלוריות ביום ואני בחיטוב זה סבבה נכון?
אם אני בחיטוב עדיף לרוץ 2 ק"מ או ללכת 10 ק"מ?
אני כבר שבועיים בחיטוב
זה טוב שאני שבועיים בחיטוב וירדתי מ55 ל52
אני בחיטוב ויצא לי שהממוצע שבועי שלי השבוע הוא 1850 ליום אוף
אם אני שבוע וחצי כמעט שבועיים בחיטוב וירדתי 2-3 קילו...
הייתי שבועיים בחיטוב והצלחתי ואכלתי יומיים די הרבה..
אם אני שורפת בממוצע ביום בלי פעילות גופנית 1200 קלוריות כמה קלוריות אני אמורה לאכול בחיטוב?
אני בחיטוב כבר שבועיים
אם אני בערך שבועיים בחיטוב וירדתי משקל בבנץ' זה טבעי או שירדתי הרבה בשריר?
אני בחיטוב ולא אכלתי שבועיים פסטה וממש באלי לדעתכם אפשר היום לאכול חד פעמי?