3 תשובות
שואל השאלה:
אני צריכה כביכול 1400
אני צריכה כביכול 1400
אנונימית
אהובה תנסי לאכול יותר חלבון, להחליף קמח לבן בחיטה מלאה זה הדברים הקטנים האלו מה שעוזר לך להגיע למטרה שלך
הכל טוב יפה שלי שבוע הבא שבוע חדש ויהיה יותר טוב. אין מה להתבאס זה תהליך. שימי לב שאת לא מרעיבה את עצמך ולא מענישה את עצמך ותאכלי מספיק חלבון
באותו הנושא: