6 תשובות
לשתות מלא מים
ולאכול בעיקר תפוחים
בתור אחת שבחיטוב כבר מלא זמן, אם את תמנעי מעצמך מאכלים שאת אוהבת את רק תרצי אותם יותר ותשברי, תנסי למצוא תחליפים דלי קלוריות.
לגבי הפסטות, תנסי להחליף לסקיני פסטה זה מה שאני עושה תמיד
אני יכול לדעת כמה את שוקלת? לטובתך פשוט זה די משנה
אנונימי
שואל השאלה:
היוש 70 בגובה 150 כמובן שאני יודעת שאני צריכה לאכול בממוצע 1300 קלוריות ביום אבל הכי קשה לי ביקום שזה מדובר באוכל לא הכי טעים וכמובן לא הכי משביע
אנונימית
מצטער של עניתי.
את יכולה פשוט לאכול דברים עם קצת קלוריות אבל הם כן משביעים כמו טונה חסה ביצים, קוטג,
ורוב הלחמים. אם את מתקשה לא לאכול סוכר אז פשוט תנסי להפחית כל יום.
לפי מה שאני יודע מה שאמרת שאת אוכלת ברגיל זה ממש בריא אבל פשוט תנסי לסגור את הארוחה בצורה טובה ובריאה ופחות לנסות לאכול איזה חטיף או משהו כזה אחרי זה אלא בננה או לשתות הרבה וזה יעזור ממש.
מקווה שעזרתי (: בהצלחה !