לא באלי לפרט יותר מידי אבל היא גדולה ממני בארבע וחצי שנים אני בת 17 והיא בת 21 והיא התנהגת אליי כמו חרא אבל רציתי לשאול.. זה נורמלי שהיא חושבת שאני צריכה לכבד אותה כאילו היא מקסימום אמא שלי? אני לא צוחקת אם אני קוראת לה סתומה זה כאילו הרגתי את כל דורות המשפחה שלי.. קראתי לה אהבלה והיא יצרה ריב שלם על זה ואני גם לא מקללת אותה בכלל כן? זה יצא לי גם בציניות..
וזה לא ריבים נורמלים של אחיות היא כבר ממציאה ריבים אני לא לוקחת לה כלום מהארון והיא ממציאה שאני לוקחת למרות שבחיים לא גנבתי ממנה בגד.