2 תשובות
אוקיי, אחותי בת 14 ואני 12 זה די ההפך ואני כולה להגיד לך למה היא עושה את זה, בגיל 12 זה גיל ההתבגרות שבו אנחנו מתעלמים העולם ועושים מה שבראש שלנו, בנוסף זה גיל של בעיות בבית ספר ובעיות נפשיות וכאלה. אני לא אומרת שזה אצל כל אחד אבל יש כאלה, רובם. בקיצור ממליצה לך לדבר איתה על דברים שהיא אוהבת, לדוגמא: סדרות, תחביבים ועוד. אם כל זה לא עובד תמשיכי עוד ועוד. תקווה שעזרתי! יום נעים
שואל השאלה:
הבעייה היא שעלי ההורים שלי משפיעים
אותה הם פשוט חא מעניינים
לי הם יכולים לקחת את הסמארטפון ולה אין..
ואני גם לא אוהבת להיות אלימה אני לא חושבת שזה נכון
אנונימית