כשהיא אומרת משהו שאני לא מסכימה איתו אני מתחילה להגיד שזה לא נכון והיא אומרת לי "סתמי דפוקה" ואז מתחיל ריב שאנחנו לא מדברות שלושה ימים.. אני רוצה שנחזור להיות כמו פעם שהיינו חברות כל כך טובות שלא הייתי צריכה יותר מזה. אולי אני עושה משהו לא נכון שאני צריכה לשנות? אני אמורה להסכים עם כל מה שהיא אומרת?