התחברות הרשמה

אני ואחותי פשוט לא מסתדרות

כשהיא אומרת משהו שאני לא מסכימה איתו אני מתחילה להגיד שזה לא נכון והיא אומרת לי "סתמי דפוקה" ואז מתחיל ריב שאנחנו לא מדברות שלושה ימים.. אני רוצה שנחזור להיות כמו פעם שהיינו חברות כל כך טובות שלא הייתי צריכה יותר מזה. אולי אני עושה משהו לא נכון שאני צריכה לשנות? אני אמורה להסכים עם כל מה שהיא אומרת?
2 בספטמבר 2021, 20:32
אחיותשנאהריביםאחות קטנה    
2 תשובות
תדברי עם ההורים שלך, אולי הם יכולים לפתור את זה
h
heybestie
תדברי איתה על זה את והיא ואולי גם אמא שלך
R
Reverse Flash
באותו הנושא:
אחותי הקטנה לקחה כוס מים קרים ופשוט שפכה על הכלבה שלי...
אני ואחותי לא כל כך מסתדרות...
אני פשוט לא מצליחה לאהוב את אחותי.
יש לי חברה שאחותי בכיתה איתה והן לא מסתדרות...
אני ואמא שלי פשוט לא מסתדרות
אני ואחותי לא מסתדרות
אני ואחותי לא מסתדרות..
בנים,אם חברה שלכם ואחותכם לא היו מסתדרות והן היו שונאות אחת את השנייה,הייתם ממשיכים לצאת איתה?
אני ואחותי החורגת פשוט אוהבים אחד את השני
אני ואמא שלי פשוט לא יכולות לחיות ביחד, אנחנו לא מסתדרות .כנסו שנייה מהחיים רגע..
אמא שלי ואחותי הגדולה לא מסתדרות המשך בתיאור