7 תשובות
בוגד פעם אחת - יבגוד פעמיים.
אבל בגלל שזו אחותה אם היא תראה במעשים שהיא מצטערת אז אולי אולי יהיה הגיוני לסלוח לה. אבל לדעתי צביעות טהורה
אבל בגלל שזו אחותה אם היא תראה במעשים שהיא מצטערת אז אולי אולי יהיה הגיוני לסלוח לה. אבל לדעתי צביעות טהורה
שואל השאלה:
איך אחות יכולה לבגוד באחותה עם בן זוגה רק כי היה לה אכפת יותר מהרגשות שלה ואז להגיד שהיא אוהבת את אחותה? זה לא הגיוני
איך אחות יכולה לבגוד באחותה עם בן זוגה רק כי היה לה אכפת יותר מהרגשות שלה ואז להגיד שהיא אוהבת את אחותה? זה לא הגיוני
צביעות. זה מה שאני אומרת
שואל השאלה:
והיא עוד אמרה את זה לחבר הבוגד
והיא עוד אמרה את זה לחבר הבוגד
שואל השאלה:
ואם היא מראה חרטה זה גם צביעות?
ואם היא מראה חרטה זה גם צביעות?
צבועה ברמות. מה זה לשכב עם הבת זוג של אחותה? היא לא שמעה על כבוד?
צבועה
באותו הנושא: