7 תשובות
כולם
בכל בית זה ככה חחח
תנסי אולי להיות נחמדה ולהראות לה שזה שהיא מגעילה אליך זה לא מגניב ותעשו דברים ביחד
שואל השאלה:
לא זה לא אני באמת מרגישה שמשהו שונה כי כל החברות שלי שיש להם אחים הם לא ככה עם אחותן
לא זה לא אני באמת מרגישה שמשהו שונה כי כל החברות שלי שיש להם אחים הם לא ככה עם אחותן
אנונימית
כולם בבית לא מסתדרים [יש כאלה הרבה ויש כאלה קצת] בהמשך החיים האלו שרבו בתור ילדות בד"כ מסתדרים יפה
שואל השאלה:
זה אפילו לא לא מסתדרות זה מן דיסטנס כזה שממש אין קשר
זה אפילו לא לא מסתדרות זה מן דיסטנס כזה שממש אין קשר
אנונימית
כל בני 10 הם מרושעים
אנונימי
באותו הנושא: