7 תשובות
כולם
בכל בית זה ככה חחח
תנסי אולי להיות נחמדה ולהראות לה שזה שהיא מגעילה אליך זה לא מגניב ותעשו דברים ביחד
שואל השאלה:
לא זה לא אני באמת מרגישה שמשהו שונה כי כל החברות שלי שיש להם אחים הם לא ככה עם אחותן
אנונימית
כולם בבית לא מסתדרים [יש כאלה הרבה ויש כאלה קצת] בהמשך החיים האלו שרבו בתור ילדות בד"כ מסתדרים יפה
שואל השאלה:
זה אפילו לא לא מסתדרות זה מן דיסטנס כזה שממש אין קשר
אנונימית
כל בני 10 הם מרושעים
אנונימי