היה לי בתחילת המלחמה עם איראן אז היה לי רק את המבחנים בלי הזום אז שלחתי בקשה לזימון וקבעו לי ואז יום לפני פתחתי את האתר וראיתי שהזימון לא מופיע אז התקשרתי ואמרו לי שבוטל (אני כן יודעת שהיה ילדים שהיה להם באותו יום ולא ביטלו) וקבעו לי לתאריך אחר ואז שוב פעם יומיים לפני פתחתי את האתר והזימון לא הופיע אז התקשרתי ואמרו לי שביטלו לי