9 תשובות
אפשר להזיז את התאריך 2 פעמים,תתקשרי ביום ראשון השבוע הם שובתים
שואל השאלה:
לא לדחות לא לעשות אותו בכלל איך מבטלים??
אנונימית
את סוגרת לעצמך המון דלתות אם את לא עושה
אל תעשי את זה לעצמך
זה רק יום אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כולם אומרים לי שזה זוועה ואני באמת לא בנויה לזה נפשית גם הדפר שלי רק 50 אז מה הסיכוי שאני אקבל בכלל מיון טוב בצבא
אנונימית
זה לא כזה זוועה דווקא זה אחלה
זה מעייף אבל מרגישים תעייפות רק אחרי

זה זום כזה עם איזה 6 ילדים בנים או בנות בנפרד ועושים כל מיני תרגילים קבוצתיים ואז משהו אישי ובודקים איך את מתנהגת וזה

ואז אחרי זה מבחנים מעניינים כאלו לא כמו בדפר
נגיד אומרים לך דרך להצפין מילים ואז שואלים אם מצפינים אתזה איך זה יראה?
או נגיד כמה פעמים האיש פונה שמאלה וזה וזה
ארוך ממש

אם את מתכננת לעשות תפקיד של פקידה וכזה פשוט אל תעשי זה לא יפריע אבל אם באלך משהו אחר אז תעשי זה רק יכול להוסיף לדעתי
שואל השאלה:
תודה סוף סוף מישהו עונה נורמלי
אנונימית
אל תקשיבי למה שאף אחד אומר. אף אחד לא יהיה שם להתמודד עם ההשלכות של זה חוץ ממך
דפר לא קובע לך תפקיד. זה מכלול של המון דברים
חלק גדול מזה זה יום המאה
תקחי את היום הזה ותעשי את *המקסימום* שלך בלי לחשוב על נתונים אחרים
אין לך מושג איך תפקיד את יכולה לקבל. ואם תקבלי משהו שאת ממש רוצה?
אבל תהיי בטוחה שאם לא תעשי את יום המאה את לא תקבלי אחד טוב. וזה חבל כי יש לך יכולות גבוהות
אנונימית
^כן בעיקרון לנסות למקסם איפה שאפשר
זה חובה
אנונימית