35 תשובות
למה לא לעשות?
את רוצה לדחות כאילו?
את רוצה לדחות כאילו?
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות בכלל ואמרו לי שזה אפשרי
אני לא רוצה לעשות בכלל ואמרו לי שזה אפשרי
אנונימית
למה?
אחר כך הצבא פשוט ישבץ אותך איפה שבאלו
לבנים עוד בסדר כי בנים הולכים לקרבי והם לא ממש צריכים
ממליצה לך ממש לעשות כדי שתקבלי שאלון העדפות ותוכלי לבחור תפקיד
אחר כך הצבא פשוט ישבץ אותך איפה שבאלו
לבנים עוד בסדר כי בנים הולכים לקרבי והם לא ממש צריכים
ממליצה לך ממש לעשות כדי שתקבלי שאלון העדפות ותוכלי לבחור תפקיד
אפשר תמיד פשוט אל תיכנסי
אבל אני חושבת שזהו טעות ממש גדולה
אבל אני חושבת שזהו טעות ממש גדולה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לעשות אז תעזרי פשוט במקום לשאול שאלות
אבל אני לא רוצה לעשות אז תעזרי פשוט במקום לשאול שאלות
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה אבל אני באמת לא בנויה נפשית ליום הזה
אני מבינה אבל אני באמת לא בנויה נפשית ליום הזה
אנונימית
פשוט אל תיכנסי מה את לא מבינה
יש לך בעיה שכלית?
תדפקי לעצמך את הצבא ותסבלי שם בטח תהיי עריקה בזמן שחיילים שלנו נהרגים בעזה
בושה
יש לך בעיה שכלית?
תדפקי לעצמך את הצבא ותסבלי שם בטח תהיי עריקה בזמן שחיילים שלנו נהרגים בעזה
בושה
החלק הקבוצתי זה שעתיים גג עם הפסקות
ואז ישר מבחני מחשב כמו דפר
יום המאה זה נטו לטובתך תעשי את זה ותבחרי את התפקיד הכי טוב שאת יכולה
חיילים נהרגים בצבא, המון מלשבים לא מתגייסים חייב להתגייס לצבא ולעשות את התפקיד הכי טוב
ואז ישר מבחני מחשב כמו דפר
יום המאה זה נטו לטובתך תעשי את זה ותבחרי את התפקיד הכי טוב שאת יכולה
חיילים נהרגים בצבא, המון מלשבים לא מתגייסים חייב להתגייס לצבא ולעשות את התפקיד הכי טוב
שואל השאלה:
מה את רוצה ממני אמלה יא מוזרה אחת מאיפה את יודעת מה אני אהיה גם ככה הפרופיל שלי לא מאפשר לוחמה
אצ הבושה היחידה כאן שבזמן מלחמה מפזרת שנאת חינם ויוצאת על ילדה שרק שאלה שאלה
מה את רוצה ממני אמלה יא מוזרה אחת מאיפה את יודעת מה אני אהיה גם ככה הפרופיל שלי לא מאפשר לוחמה
אצ הבושה היחידה כאן שבזמן מלחמה מפזרת שנאת חינם ויוצאת על ילדה שרק שאלה שאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הפרופיל שלי ממש נמוך מה את לא מבינה שלא יהיה לי גם ככה תפקיד טוב גם מבחינת הפרופיל וגם מבחינת הדפר
אבל הפרופיל שלי ממש נמוך מה את לא מבינה שלא יהיה לי גם ככה תפקיד טוב גם מבחינת הפרופיל וגם מבחינת הדפר
אנונימית
אני באתי בצורה הכי טובה בשבילך אני לא מכירה אותך ורציתי שתצליחי לקבל בצבא תפקיד טוב
את זאת שדיברת בטון מזעזע אני לא רוצה לעשות תעזרי במקום לשאול שאלות
אני שואלת שאלות בכדי לעזור לך
אם המסגרת הצבאית לא מתאימה לך לכי לשירות לאומי
אין לך מה להיות לחוצה מיום המאה זה בנות ש100 אחוז לא תראי יותר בחיים
את זאת שדיברת בטון מזעזע אני לא רוצה לעשות תעזרי במקום לשאול שאלות
אני שואלת שאלות בכדי לעזור לך
אם המסגרת הצבאית לא מתאימה לך לכי לשירות לאומי
אין לך מה להיות לחוצה מיום המאה זה בנות ש100 אחוז לא תראי יותר בחיים
לא משנה שהפרופיל נמוך את יכולה לקבל תפקיד בחיל המודיעין
ובהמון מקום ולתרום
ובהמון מקום ולתרום
שואל השאלה:
איך טון?? אנחנו מתכתבות חיים שלי
איך טון?? אנחנו מתכתבות חיים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש לי רק דפר חמישים ולרוב הדפר קובע אני יודעת שאני לא אוציא ציון טוב ביום המאה כי אני מיואשת מזה
אבל יש לי רק דפר חמישים ולרוב הדפר קובע אני יודעת שאני לא אוציא ציון טוב ביום המאה כי אני מיואשת מזה
אנונימית
אני תלמידה מצטיינת בבית ספר וקיבלתי ביום המאה גם המון 2
תעשי יום המאה
דפר 50 זה סבבה ברמות נפתח לך המון תפקידים חוץ מקצונה
אני לא מכירה אותך אבל בשבילך הכי טוב לעשות גם שאין לך פרופיל קרבי יכולים להציע לך המון תפקידים
מה הפרופיל שלך?
את יכולה להיות חובשת תצפיתנית מורה חיילת יש המון תפקידים
תעשי יום המאה
דפר 50 זה סבבה ברמות נפתח לך המון תפקידים חוץ מקצונה
אני לא מכירה אותך אבל בשבילך הכי טוב לעשות גם שאין לך פרופיל קרבי יכולים להציע לך המון תפקידים
מה הפרופיל שלך?
את יכולה להיות חובשת תצפיתנית מורה חיילת יש המון תפקידים
וגם דפק קיבלתי 60 ובכיתי ברמות הגעתי לשם כל כך לא מוכנה גם הראיון האישי לא דיברתי והייתי כל כך חסרת ביטחון
אין לך מה להיות מיואשת
אין לך מה להיות מיואשת
שואל השאלה:
הפרופיל שלי 45 ואמרו לי שזה מאוד נמוך
הפרופיל שלי 45 ואמרו לי שזה מאוד נמוך
אנונימית
לכולם קשה יש גם ילדים שקיבלו דפר 30 ו40 תחשבי עליהם
המצב שלך סבבה
המצב שלך סבבה
שואל השאלה:
אני גם בכיתי מהדפר שלי כי אני למדתי יותר מחודש ובדרך כלל אני מקבלת ציונים טובים אז זה פשוט ייאש אותי
אני גם בכיתי מהדפר שלי כי אני למדתי יותר מחודש ובדרך כלל אני מקבלת ציונים טובים אז זה פשוט ייאש אותי
אנונימית
45 זה אומר יומיות זה לא נמוך
כמעט כל הבנות בכיתה שלי פרופיל 64-45 בגלל משקל+משקפייפ
מה הכיוון שלך בצבא? שיטור? רפואה?
כמעט כל הבנות בכיתה שלי פרופיל 64-45 בגלל משקל+משקפייפ
מה הכיוון שלך בצבא? שיטור? רפואה?
שואל השאלה:
אבל אני יודעת שיהיה לי ממש קשה בטירונות ובצבא עצמו בעיקר בגלל הפרופיל
אבל אני יודעת שיהיה לי ממש קשה בטירונות ובצבא עצמו בעיקר בגלל הפרופיל
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כיוון בכלל
אין לי כיוון בכלל
אנונימית
נו את מקבלת ציונים טובים אז את בטח מבינה כמה חשוב לגשת את גם תמיד יכולה לערר
יום המאה המבחנים זה כמו הדפר תעשי את הלומדה פשוט הזמן מוגבל וזה מלחיץ א
יום המאה המבחנים זה כמו הדפר תעשי את הלומדה פשוט הזמן מוגבל וזה מלחיץ א
שואל השאלה:
כן זה הקטע בגלל הזמן נכשלתי בדפר וקשה לי עם זמן ממש אבל אין לי אבחון שיביא לי תוספת זמן וגם היום של הצו ראשון היה מזעזע אני באמת לא בנויה לעבור את זה שוב כל מי שאני מדברת איתו אומר לי שיום המאה זה הכי זוועה
כן זה הקטע בגלל הזמן נכשלתי בדפר וקשה לי עם זמן ממש אבל אין לי אבחון שיביא לי תוספת זמן וגם היום של הצו ראשון היה מזעזע אני באמת לא בנויה לעבור את זה שוב כל מי שאני מדברת איתו אומר לי שיום המאה זה הכי זוועה
אנונימית
לכולם קשה
אני חשבתי לעשות סתם שירות של שנתיים ולסיים עם זה ולעוף מהמדינה הכי אמיתי אני אומרת לך
פתאום במלחמה חיילת מהעיר שלי נחטפה ואני מכירה את חברים שלה ופתאום ידיד טוב שלי נפל בעזה
ואז הבנתי כמה חשוב לעשות את התפקיד הכי טוב שאני יכולה לתת אני עליתי במשקל בשביל לקבל פרופיל 82 ( יש לי משקפיים )
ואני כרגע מכוונת לקרבי
למרות שאני בן אדם הכי לא קרבי באתר לא עושה ספורט לא עושה כלום אני מבינה כמה זה חשוב
אני חשבתי לעשות סתם שירות של שנתיים ולסיים עם זה ולעוף מהמדינה הכי אמיתי אני אומרת לך
פתאום במלחמה חיילת מהעיר שלי נחטפה ואני מכירה את חברים שלה ופתאום ידיד טוב שלי נפל בעזה
ואז הבנתי כמה חשוב לעשות את התפקיד הכי טוב שאני יכולה לתת אני עליתי במשקל בשביל לקבל פרופיל 82 ( יש לי משקפיים )
ואני כרגע מכוונת לקרבי
למרות שאני בן אדם הכי לא קרבי באתר לא עושה ספורט לא עושה כלום אני מבינה כמה זה חשוב
לא נכשלת בדפר אבל 50 זה הממוצע
יום המאה זה באמת סבבה תעשי את זה שיפתח לך אפשרויות
בסוף הצבא סתם יתן לך איזה תפקיד באיזה חור ואת תתבאסי אם יש לך יום המאה את יכולה להחליט פחות או יותר
יום המאה זה באמת סבבה תעשי את זה שיפתח לך אפשרויות
בסוף הצבא סתם יתן לך איזה תפקיד באיזה חור ואת תתבאסי אם יש לך יום המאה את יכולה להחליט פחות או יותר
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעוף מהמדינה אני אוהבת אותה מאוד אני פשוט יודעת שהצבא לא מסגרת בישבילי אני לא בנויה לזה ואני גם מפחדת שידפקו אותי כמו שדפקו את התצפיתניות שבכלל לא חושבים אפילו לשחרר
יש לי חברים שהמשפחה שלהם בשבי או היו והשתחררו ואני מכירה חללים ואני יודעת כמה הצבא חשוב אבל תאמיני לי שלי אין שום דרך באמת לעשות משהו ולתרום
אני לא רוצה לעוף מהמדינה אני אוהבת אותה מאוד אני פשוט יודעת שהצבא לא מסגרת בישבילי אני לא בנויה לזה ואני גם מפחדת שידפקו אותי כמו שדפקו את התצפיתניות שבכלל לא חושבים אפילו לשחרר
יש לי חברים שהמשפחה שלהם בשבי או היו והשתחררו ואני מכירה חללים ואני יודעת כמה הצבא חשוב אבל תאמיני לי שלי אין שום דרך באמת לעשות משהו ולתרום
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה לחברה שלי היה דפר קצת יותר נמוך משלי והיה לה ציונים טובים ביום המאה ובכל זאת דפקו אותה
אני אגיד לך מה לחברה שלי היה דפר קצת יותר נמוך משלי והיה לה ציונים טובים ביום המאה ובכל זאת דפקו אותה
אנונימית
אם הצבא לא מסגרת בשבילך תלכי לקב"ן ותבקשי פטור הכי אמיתי
תעשי שירות לאומי או משהו
תחשבי על זה במלחמת העצמאות ניצולי שואה באו לפה ונלחמו אחרי שכל המשפחה שלהם נרצחה בשואה כמה זה חשוב לתרום למדינה גם אם זה קשה
תעשי שירות לאומי או משהו
תחשבי על זה במלחמת העצמאות ניצולי שואה באו לפה ונלחמו אחרי שכל המשפחה שלהם נרצחה בשואה כמה זה חשוב לתרום למדינה גם אם זה קשה
צריך לחפור להם
לשלוח מלא פניות ולהתקשר מלא בשביל לקבל מה שרוצים
אבל הכי טוב זה לקבל את מה שרוצים בשביל להינות בתפקיד
לשלוח מלא פניות ולהתקשר מלא בשביל לקבל מה שרוצים
אבל הכי טוב זה לקבל את מה שרוצים בשביל להינות בתפקיד
שואל השאלה:
אבל אין לי איך לתרום באמת אין לי את היכולות האלה סתם ידפקו אותי בתפקיד גרוע ויהרסו לי את הבריאות הנפשית יותר ממה שהיא הרוסה
זה לא קשור בכלל למלחמות אני לא מבינה מה את מנסה להגיד פה אין לי שומר דרך ללכת להילחם עם משקל 39
אבל אין לי איך לתרום באמת אין לי את היכולות האלה סתם ידפקו אותי בתפקיד גרוע ויהרסו לי את הבריאות הנפשית יותר ממה שהיא הרוסה
זה לא קשור בכלל למלחמות אני לא מבינה מה את מנסה להגיד פה אין לי שומר דרך ללכת להילחם עם משקל 39
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי בכלל תפקיד שאני רוצה אני מיואשת מהם לגמרי
אין לי בכלל תפקיד שאני רוצה אני מיואשת מהם לגמרי
אנונימית
אז אל תעשי יום המאה
ותלכי לקבל פטור שלא תהיי עריקה
ותלכי לקבל פטור שלא תהיי עריקה
ממה שהסתכלתי קצת בצאט, לדעתי, שווה לך לעשות מועד ב לדפר וכמובן ללכת ליום המאה. אם אתה לא רוצה ללכת פשוט אל תגיעי אבל זה באמת החלטה מאוד לא חכמה בעניי כי זה יכול להשפיע לך על כל השנתיים שאת בצבא. בסופו של יום, יום המאה זה כמה שעות מהחיים שלך עם אנשים זרים וכמה מבחנים פסיכוטכניים שישפיעו מאוד על ההמשך. כמו שמגיעים לבגרויות ונותנים בהם הכי טוב, פה זה בדיוק אותו מצב ולמעשה, אפילו יותר חשוב. בהצלחה!
את*
באותו הנושא: