4 תשובות
לא מקסימום תפספס את היום הראשון
שואל השאלה:
מה זה אם אבל יש לי יום המאה ויש לי עוד חצי שעה להחליט כי המוקד של מיטב נסגר.
מה זה אם אבל יש לי יום המאה ויש לי עוד חצי שעה להחליט כי המוקד של מיטב נסגר.
אנונימי
מן הסתם שלא
גם אני במצב הזה, לא נותנים לשמות תאריך במוקד.
רק דרך פנייה עם סיבה מוצדקת, או שלא היית מאשר הגעה ולא נכנס.
אבל כבר לא יעני לך על הפנייה אז לא יודעת מה להגיד, אני שלחתי פנייה בשמונה.
בכול מקרה לדעתי תעשה את יום המאה כי לך תדע למתי יעבירו אותו ויש מצב שיש גם מחר שביתה
רק דרך פנייה עם סיבה מוצדקת, או שלא היית מאשר הגעה ולא נכנס.
אבל כבר לא יעני לך על הפנייה אז לא יודעת מה להגיד, אני שלחתי פנייה בשמונה.
בכול מקרה לדעתי תעשה את יום המאה כי לך תדע למתי יעבירו אותו ויש מצב שיש גם מחר שביתה
באותו הנושא: