14 תשובות
רגע רגע. אכלת היום רק פיצה??
זה כלוםם
מה פתאום פשוט מחר ץנסי לאכול בריא יותר עם חלבון כך שגם תרגישי נפשי טוב יותר
זה עדיין כלום
אל תענישי את עצמך על זה
זה קורה, וזה בסדר וזה אפילו לא הרבה בכלל
פשוט מחר תאכלי מאוזן
פשוט תאכלי מחר נורמלי. לא יקרה לך כלום מלאכול מגש פיצה פעם אחת וגם זה די כמעט כלום אם זה הדבר היחיד שאכלת כל היום. אל תרגישי רע בגלל זה.

אני רוצה גם להוסיף שזה שאכלת פעם אחת משהו לא בריא וזה גרם לך להרגיש רע לא אומר שאת צריכה להרעיב את עצמך, כי את צריכה תזונה בריאה ולא לאכול לא יועיל בזה. פשוט תאכלי בריא.
מגש פיצה אחד לא הופך אותך לדוחה. אל תענישי את עצמך בזה שלא תאכלי מחר. הגוף שלך עדיין צריך אוכל
לא רק שזה לא יתאזן, הגוף שלך יכנס למצוקה ואת תאכלי יותר. מה שהיה היום היה. זהו, נגמר. לא נורא לא סוף העולם. מחר תאכלי בצורה בריאה ומאוזנת - זה יעזור למה שנכנס לתוכך היום לעשות כמה שפחות נזק לטווח הארוך.
זה לא עובד ככה. את עולה במשקל שאתה אוכלת המון קלוריות ממה שאת שורפת באופן עקבי.
כי פעם אחת אכלת המון פיצות ועברת מעל הגבול לא אומר שתקומי מחר שמנה
טבל כן תנסי לחזור לאכילה רגילה מחר
שואל השאלה:
אכלתי מגש פיצה בכל היום
זה מלא..
אנונימית
העובדה שאת מרגישה אשמה לא אומרת שעשית משהו נורא
תאכלי מחר.
זה תלוי מאיפה הפיצה אבל אם אכלת רק את זה כל היום את לא בעודף קלורי ואם כן אז לא גדול
אבל זה לא משנה
לכל אחד יש ימים כאלה מחר תנסי לאכול מסודר יותר ותחלקי את האוכל לכמה ארוחות
אנונימית
זה הרבה אבל זה באמת לא כזה נוראי. יש אנשים שאוכלים סתם ככה מגש פיצה לפעמים לכיף. אז את כן מנסה לשמור ובגלל זה, זה מרגיש לך נורא. תמחקי את היום הזה, מחר יום חדש. תמשיכי לאכול בריא כמו שאת יודעת.
זה לא הרבה ליום שלם מבחינת קלוריות. זה פשוט הרבה לארוחה אחת
אין סיכוי שלא תאכלי כלום
זה ממש לא בריא
אין לך מה לאזן רק תאכלי משהו טוב