5 תשובות
לא זה מעולה
לא כל כך
קוסקוס קובה זה טעים בטח את עיראקית או מצריה
אנונימי
מה מעולה בזה
פיצה אישית לארוחת בוקר סבבה אפשר היה גם סלט ועוד משהו לביניים
קוסקוס וקובה אחד סבבה היה אפשר גם ביניים
עוגה זה ביניים זה לא ארוחת ערב
זה שלא אכלת דיאטטי לא הופך את הכמות למספיקה
אנונימית
זה ממש כלום חסר מלא קלוריות ומאבות המזון