10 תשובות
אין על אוכל!!! מקווה שהיה טעים
יאמי
נהנתה מהאוכל?
שואל השאלה:
היה טעים רצח
היה טעים רצח
אנונימית
שמח לשמוע
שואל השאלה:
פעם הבאה:)
פעם הבאה:)
אנונימית
פעם הבאה נלך לאכול שניצל דק
לא מאמין זה יותר מידי
אלמוגוס גאנג
אלמוגוס גאנג
הכי חשוב שהיה טעים!לבריאות ❤
לבריאות
באותו הנושא: