10 תשובות
אין על אוכל!!! מקווה שהיה טעים
יאמי
שואל השאלה:
היה טעים רצח
אנונימית
שואל השאלה:
פעם הבאה:)
אנונימית
פעם הבאה נלך לאכול שניצל דק
לא מאמין זה יותר מידי
אלמוגוס גאנג
הכי חשוב שהיה טעים!לבריאות ❤