4 תשובות
תלבש עד שתתרגל ותשחרר
או שתבין שאתה לא אוהב את הסגנון הזה
או שתבין שאתה לא אוהב את הסגנון הזה
אבל אם זה לא הסגנון שלך אז למה להכריח את עצמך
תהיה אתה זה הכי יפה
תהיה אתה זה הכי יפה
שואל השאלה:
את חושבת? אהבתי את התשובה שלך.
את חושבת? אהבתי את התשובה שלך.
אנונימי
תודה,וכן זה ברור שאם זה הסטייל שלך אז אתה לא צריך להכריח את עצמך ללבוש משהו שלא טוב בעיניך
ובטח לא אם זה רק בגלל שזה "באופנה"
אופנה באה והולכת אבל זה הסטייל שלך וזה הופך אותך לעצמך
ובטח לא אם זה רק בגלל שזה "באופנה"
אופנה באה והולכת אבל זה הסטייל שלך וזה הופך אותך לעצמך
באותו הנושא: