14 תשובות
גם אתה
שותף
שותף
הכל טוב?^
^לא אחי הוא צריך לסתום
הוא עשה לך משהו הא?
או שמישהו אחר נכנס לך לחיים והרס אותם
או שמישהו אחר נכנס לך לחיים והרס אותם
^לי הוא לא הרס אבל לפי איך שהוא כותב ניראה שהוא הרס להרבה אנשים אחרים את החיים
לא מכבד שלו בכלל...
מי עושה דברים כאלה
מי עושה דברים כאלה
כן אה ילד הגבינות
ילד הגבינות מה יש לך אם אתה צריך משהו אתה יכול לדבר איתי אני ישמח לעזור
אנונימית
אני צריך פסיכולוג
אחי פשוט סתום
תכלס^
^
דרמה דרמה
דרמה דרמה
אז זה היית אתה
אנונימית
כולנו בעצם ^
אנונימית
באותו הנושא: