7 תשובות
"היי אני מרגישה שהקשר איתך מעכב אותי ואני חושבת שעדיף לשנינו לסיים אותו"
תירשמי לו בדיוק את זה
אני הייתי בדיוק באותו מצב כמוך ויום אחד החלטתי להרים לו טלפון ולהגיד לו כזה אנחנו אקסים וזה וזה לא מתאים שניהיה בקשר כזה ואז מתרחקים
אני הייתי בדיוק באותו מצב כמוך ויום אחד החלטתי להרים לו טלפון ולהגיד לו כזה אנחנו אקסים וזה וזה לא מתאים שניהיה בקשר כזה ואז מתרחקים
אנונימית
לענות יבש ואחרי מלא זמן הוא יבין את הרמז ועם הזמן הקשר פשוט יתנתק
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימית
שתי אופציות
1. או לההתחיל לסנן ולענות יבש
2. פשוט לחסום או להגיד לו "תקשיב אני מרגישה שזה פוגע ועוצר את שנינו מלהמשיך הלאה"
תלוי בקשר שלכם ומה שמרגיש לך
1. או לההתחיל לסנן ולענות יבש
2. פשוט לחסום או להגיד לו "תקשיב אני מרגישה שזה פוגע ועוצר את שנינו מלהמשיך הלאה"
תלוי בקשר שלכם ומה שמרגיש לך
אנונימית
תעני יבש
תגידי לו תשמע אני מרגישה שזה לא טוב לי שאנחנו עדיין בקשר
מאוד היה לי כיף לדבר איתך
אבל אני חייבת לסיים עם זה
בהצלחה
או משהו בסגנון
ותחסמי
מאוד היה לי כיף לדבר איתך
אבל אני חייבת לסיים עם זה
בהצלחה
או משהו בסגנון
ותחסמי
באותו הנושא: