11 תשובות
תוריד
מה אכפת לך מה אומרים, שים זין ותעשה מה שעושה לך טוב
תעשה מה שעושה לך טוב ומה שאתה מרגיש איתו בנוח, לאנשים תמיד אבל תמיד יהיה מה להגיד אז לפחות תעשה משהו שאתה שלם איתו
שואל השאלה:
אני פשוט מפחד מהערות חסרות טקט
אני פשוט מפחד מהערות חסרות טקט
אנונימי
מה שעושה לך טוב...
לא לשים על דעות של אחרים!
לא לשים על דעות של אחרים!
תאמין לי שתמיד יהיו הערות לא משנה מה תעשה אז תקשיב לעצמך
שואל השאלה:
זה גם קשה כי אין לי עם מי להתייעץ. אני לא מרגיש בטוח להגיד לאף בן אדם שאני חושב שזה מכוער ולשאול אותו מה דעתו... כשהייתי קטן זה התחיל להפריע לי ואני זוכר שרציתי להסיר ואמא שלי אמרה לי שזה מהמם (בשביל לעודד אותי... זה לא)
זה גם קשה כי אין לי עם מי להתייעץ. אני לא מרגיש בטוח להגיד לאף בן אדם שאני חושב שזה מכוער ולשאול אותו מה דעתו... כשהייתי קטן זה התחיל להפריע לי ואני זוכר שרציתי להסיר ואמא שלי אמרה לי שזה מהמם (בשביל לעודד אותי... זה לא)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה חבר'ה אתם עוזרים
תודה חבר'ה אתם עוזרים
אנונימי
נו אז תוריד זה לא עכשיו שעשית קרחת זה נקודת חן.. וגם אתה אומר שתהיה חתיך יותר אז זה רק פלוסים לך
בסופו של דבר, אתה חי את החיים שלך, ואתה מסתובב בתחושת חוסר בטחון, ואני חושבת שאם אתה יכול לשנות משהו שמפריע לך, זה מתנה ותעשה את זה כי בסוף אתה זה שתרגיש טוב עם עצמך ותהיה שמח אז אני אומרת לך מנסיון תמיד תזכור את זה :)
שואל השאלה:
כנראה בכלל אי אפשר להסיר בלי צלקת :(
אבל כנראה אני מעדיף צלקת על הפנים מאשר את זה
כנראה בכלל אי אפשר להסיר בלי צלקת :(
אבל כנראה אני מעדיף צלקת על הפנים מאשר את זה
אנונימי
באותו הנושא: