התחברות
הרשמה
אני רעבה ללכת לאכול או לוותר?
2 ביוני 2026, 01:23
לילה
5 תשובות
"לאכול או-" לאכול.
י
יוזרית ניימ
לאכול!
C
Curiouspanda
לאכול
ק
קוץ רעיל
לוותר ,לישון
ר
רבי נחמן148
לאוכל
צ
צי'ל girl.
באותו הנושא:
אני רעבה, ללכת להכין לעצמי מלאווח או לוותר בשעה הזאת?
אני רעבה כדאי לאכול עכשיו או לוותר?
עשיתי אימון ועכשיו אני רעבה זה יהיה בסדר לאכול נגיד מילקי או עדיף לוותר?
ללכת לישון רעבה ולאכול מחר או לאכול עכשיו פיצה ולהישאר ערה עוד כמה שעות?
אני רעבה וממש באלי לאכול עכשיו, לאכול או ללכת לישון ?
אני ממש רעבה ואני חייבת ללכת לישון עכשיו מה לעשות לאכול קורנפלקס או ללכת לישון עכשיו ?
אני רעבה ועייפה לאכול וללכת לישון או ללכת לישון כבר?
אם אני עייפה אבל עדיין לא אכלתי ארוחת ערב (אני לא ממש ממש רעבה), לוותר וללכת לישון או לאכול?
ללכת לאכול כי אני גוועת או לוותר כי אני צריכה לקום בשבע?
לא אכלתי הרבה היום ואני טיפה רעבה לחכות למחר וללכת לישון או ללכת לאכול
אני רעבה לאכול או לוותר?