התחברות
הרשמה
אני רעבה לאכול או לוותר?
*אני מאובחנת בהיפראמזיס* אבל עכשיו אין לי תחושה של הקאה,ורעבה ממש אבל אני יודעת שמחר בבוקר אני כן אקיא וזה יהיה שורף קשה וכואב יותר אם אני אוכל עכשיו אז לוותר ולחכות לבוקר אחרי שאני אקיא מה אומרים?
23 בפברואר 2025, 00:00
רעב
תיאבון
אוכל
מה לאכול
2 תשובות
אולי לשתות מים?
יכול לעזור לרעב, ואולי זה גם לא יפריע בבוקר.
פ
פסיעות בחול
לישתות מים
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
באותו הנושא:
אני רעבה כדאי לאכול עכשיו או לוותר?
אני רעבה, ללכת להכין לעצמי מלאווח או לוותר בשעה הזאת?
עשיתי אימון ועכשיו אני רעבה זה יהיה בסדר לאכול נגיד מילקי או עדיף לוותר?
אני רעבה קצת . לאכול בשעה כזאת או לוותר? ואם כן מה לאכול
היה לי עכשיו התקף אכילה ואכלתי את כל הקלוריות שהייתי צריכה לאכול ביום... זה בסדר לוותר על ארוחת ערב אם אני לא אהיה רעבה?
אם אני רעבה לאכול עכשיו או לוותר כי כבר מאוחר? אכלתי פעם אחרונה בשש אבל אני בדיאטה אז אני מתלבטת
אם אני עייפה אבל עדיין לא אכלתי ארוחת ערב (אני לא ממש ממש רעבה), לוותר וללכת לישון או לאכול?
אני רעבה ובקושי אכלתי היום מה לאכול בקלות או שלוותר ולישון?
אוף אני רעבה אבל כבר מאוחר ואני צריכה לקום ב8:40 לוותר על לאכול ?
אני בדיאטה ולא הספקתי בכלל לאכול ארוחת ערב ואני ממש רעב, עדיף לוותר על ארוחת ערב?
אני לא רעבה לוותר על ארוחת הצהרים ?