10 תשובות
לאכול פיצה
לשון רעבה לא טוב
לשון רעבה לא טוב
תלוי אם את עייפה אבל אם את ממש רעבה אז אל תלכי לישון על בטן ריקה
לילט3>
לילט3>
לאכול פיצה!
גם כי יותר קל להירדם על בטן מלאה
אל תאכלי עכשיו פיצה כי תהיה לך צרבת לפני השינה
אם את ממש רעבה תנסי לאכול איזה תפוח או פרי כלשהו
אם את ממש רעבה תנסי לאכול איזה תפוח או פרי כלשהו
סיפור חיי
שואל השאלה:
אני הולכת
אני הולכת
אנונימית
חיים םעם אחת לכי לאכול
לאכול
תקשיבי לגוף שלך מאמי
תקשיבי לגוף שלך מאמי
ללכת לישון
באותו הנושא: