6 תשובות
כדאי לאכול לדעתי
לפחות קצת
תלוי מה אכלת לפני, אם את שבעה ובאמת אכלת מספיק במשך היום אז זה בסדר לוותר.
תאכלי קצת ותלכי לישון.
אם אכלת מספיק ויש עוד הרבה זמן עד לארוחה אז לדעתי זה בסדר לדלג על ארוחה אחת ולישון
אכלת בסוף?
שואל השאלה:
^כן
אנונימית