7 תשובות
כן משהו קטן פרי או חטיף אנרגיה לא משהו מלוח
תלכי. תאכלי משהו. תצחצחי שיניים אחרי זה.
ובטיסה לישון!!!!!
ובטיסה לישון!!!!!
שואל השאלה:
אין אין אם אני אוכלת זה משהו משמין וטעים
אין אין אם אני אוכלת זה משהו משמין וטעים
אנונימית
לא כדאי, לא טוב לאכול לפני השינה
אין דבר כזה "משמין", אחותי ;)
לכי תהני לך ואחרי זה לכי לנוח...
לכי תהני לך ואחרי זה לכי לנוח...
שואל השאלה:
וואי אבל אני באמת מתה מרעב בקטע קיצוני
וואי אבל אני באמת מתה מרעב בקטע קיצוני
אנונימית
את עוד פה?
קישטה לאכול!
קישטה לאכול!
באותו הנושא: